וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלומה לטבע: בית משפט בארה"ב נענה לבקשת פייזר להתייחס להפרת הפטנט על תרופת האקופריל

סוכנויות הידיעות

7.10.2003 / 21:19

הפסיקה הראשונית של בית המשפט המחוזי של ניו ג'רזי נוגעת לבקשה מקוצרת שהגישה טבע לשיווק הגרסה הגנרית של התרופה לטיפול ביתר לחץ דם



יצרנית התרופות פייזר הביעה היום שביעות רצון מפסיקה ראשונית של בית המשפט לטובתה בתביעה שהגישה נגד חברת טבע בגין הפרת זכויות פטנט.



החלטת בית המשפט המחוזי של ניו ג'רזי בארה"ב נוגעת לבקשה מקוצרת (ANDA) שהגישה טבע לשיווק הגרסה הגנרית של תרופת האקופריל (Accupril) של פייזר המיועדת לטיפול ביתר לחץ דם.



בפסיקה שניתנה ביום חמישי בשבוע שעבר, דחה בית המשפט את כל בקשות טבע ונענה לבקשת פייזר לתת פסיקה ראשונית לגבי הפרת הפטנט על האקופריל שתוקפו צפוי לפוג ב-2007.



"פייזר שביעת רצון מהפסיקה המקוצרת של בית המשפט משום שהיא מאשרת את טענות החברה בעניין הפטנט על האקופריל כבר בתחילת ההתדיינות המשפטית", אמר ג'פרי ב. קינדלר, סגן נשיא בכיר ויועץ כללי של פייזר.



"פייזר תמשיך להתגונן באגרסיוויות כנגד קריאות תגר על קניין רוחני שלה", הוסיף.



בחודש יוני הודיעה טבע כי קיבלה את אישור סופי של מינהל המזון והתרופות בארה"ב לייצור ושיווק טבליות ה-Quinapril HCI במינונים של 5, 10, 20 ו-40 מ"ג - שהן הגירסה הגנרית שת תרופת האקרופיל של חברת Parke Davis שהיקף המכירות השנתיות שלה נאמד בכ-598 מיליון דולר.



טבע מסרה אז כי תקבל בלעדיות של 180 יום בשיווק התרופה הגנרית, וכי מועד ההשקה המדויק של הגירסה הגרנית כפוף לתוצאותיה של ההתדיינות המשפטיות בנושא הפטנט, וכי תקופת הבלעדיות תחל עם מועד מתן ההחלטה של בית המשפט או עם תחילת שיווק התורפה, לפי המוקדם מבין השניים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully