וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריון הגישה תשקיף מדף לגיוס של 125 מיליון דולר

אלי דניאל

8.10.2003 / 8:02

בחברה סבורים כי תשקיף המדף יאפשר גמישות בגישה לשוקי ההון. אתמול הודיעה החברה כי תוצאות הרבעון השלישי יהיו טובות מכפי שנחזה תחילה

חברת טריון, המתמחה בתחום פתרונות תקשורת עבור חברות כבלים, הודיעה אמש כי הגישה לרשות ני"ע האמריקאית (ה-SEC) תשקיף מדף להנפקת מניות, מניות בכורה, איגרות חוב ו/או כתבי אופציות, בהיקף של 125 מיליון דולר.

בחברה סבורים כי הגשת תשקיף המדף תאפשר לה גמישות בגישה לשוקי ההון. המחיר לפיו תבצע החברה הנפקה של ניירות ערך כמו גם העיתוי, טרם נקבעו. עם זאת, לתמורת ההנפקה כבר נקבע ייעוד - היא תשמש את החברה לצרכים כלליים.

נציין כי בתום הרבעון השני של השנה הסתכם הונה העצמי של החברה בכ-100.8 מיליון דולר, ובקופתה של טריון היו באותו המועד מזומנים, שווי מזומנים והשקעות לזמן קצר בהיקף של 161.9 מיליון דולר. טריון, אשר עתידה לפרסם את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי ב-22 באוקטובר 2003, דיווחה אתמול כי היא צופה שתוצאותיה ברבעון השלישי יהיו טובות מהתחזיות אותן היא סיפקה עם סיום הרבעון השני.

כך, החברה הודיעה כי הכנסותיה לרבעון השלישי עתידות לנוע בטווח של 37-38 מיליון דולר, בעוד שההפסד הנקי צפוי לנוע בטווח של 10-12 סנט למניה, וזאת לאחר הכללת רווח של 2 סנט למניה כתוצאה מעסקת Miniplex. תחזיותיה הקודמות של החברה היו להכנסות של 33-36 מיליון דולר ולהפסד של 14-16 סנט למניה, לאחר הכללת רווח של 1 סנט למניה בגין עסקת Miniplex.

בעקבות הודעת החברה זינקה אמש מניית טריון במהלך המסחר בבורסת הנאסד"ק בשיעור חד של כ-24% תוך שהיא מרכזת מחזור חריג הגבוה פי חמש מהמחזור הממוצע במניה. שווי השוק הנוכחי של החברה עומד על כ-574 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully