וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטסקרין שולחת לצ'ק פוינט מסר בשווי 265 מיליון דולר

עידו אלון

8.10.2003 / 8:29

החברה האמריקאית המתחרה בצ'ק פוינט רכשה את נאוטריס ב-20 מ' ד' במזומן ו-245 מ' ד' במניות; נאוטריס דחתה הצעה נדיבה יותר השייכת, לפי הערכות, לצ'ק פוינט; תגובת צ'ק פוינט: "לא מגיבים לשמועות"





העימות הקצר עם נוקיה עשוי היה להוות זרז לצ'ק פוינט בהתעניינותה בחברות אחרות. עם זאת, מנה-קליל אמרה: "בצ'ק פוינט אכן מחפשים רכישות, אבל הם שמרנים מאוד בבחירות שלהם".



צ'ק פוינט מהווה חוט מקשר גם ברכישה הראשונה שביצעה נטסקרין. בסוף אוגוסט 2002 שילמה החברה כ-40 מיליון דולר במניות עבור חברת וואן-סקיור, שבבעלותו ובניהולו של ניר צוק; אותו צוק שהיה בעבר המהנדס הראשי של צ'ק פוינט. וואן-סקיור הקנתה לנטסקרין מוצרים למניעת חדירה של האקרים לרשתות תקשורת. לדברי מנה-קליל, מוצרים אלה נחשבים לטובים מבין אלו הנכללים בפורטפוליו של נטסקרין "ובחברה מתגאים מאוד בהם".



לפני רכישת וואן-סקיור הציגה נטסקרין הכנסות רבעוניות של כ-36 מיליון דולר, שליש מהרמה שהציגה צ'ק פוינט. 14 חודשים אחרי רכישה זו, צופים האנליסטים כי נטסקרין תרשום הכנסות של כ-68 מיליון דולר ברבעון השלישי, ב-35% בלבד פחות מאלו של המתחרה הישראלית הכנסות צ'ק פוינט כוללות מכירה של מוצרים ושירותים, כגון שדרוג תוכנה. גם מניית נטסקרין שיקפה את השיפור הזה, והיא נסחרת כיום ברמה של 23.6 דולר המשקפת לחברה שווי שוק של 1.9 מיליארד דולר - לעומת 4.4 מיליארד של צ'ק פוינט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully