וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.פ.ס.ק תתקין בבוגוטה מערכת בקרה ופיקוח על מערך המים - בכ-11.7 מיליון דולר

אלי דניאל

8.10.2003 / 9:17

העסקה - ביחד עם שותף קולומביאני; חלקה של החברה הישראלית - כ-6.5 מ' ד'; תקופת הביצוע הצפויה - עד תום 2004; זה מכבר דיווחה על עסקה בכ-21 מ' ד' בטורקמניסטן



חברת א.פ.ס.ק תעשיות , העוסקת בייצור והתקנת מערכות חשמל, בקרה ואוטומציה, מדווחת הבוקר על עסקה חדשה בהיקף של כ-6.5 מיליון דולר.



במסגרת עסקה זו, שותפות שהוקמה בין החברה ו-Electro Hidraulica, תתקין בבוגוטה, בירת קולומביה, מערכת Scada שתשמש לבקרה ופיקוח על מערך המים והביוב של עיר זו. היקפו הכולל של ההסכם עליו חתמה השותפות עומד על כ-11.7 מיליון דולר, אך בשל כך שא.פ.ס.ק מחזיקה בכ-56% מהזכויות בשותפות, חלקה בעסקה יהיה שווה לכ-6.5 מיליון דולר. השלמתה של העסקה תהיה עד תום שנת 2004.



העסקה הנוכחית מצטרפת לעסקה משמעותית נוספת עליה דיווחה החברה בתקופה האחרונה. כך, חברת הבת של א.פ.סק - קומפקס אינטרנשיונל, חתמה לפני כחודש וחצי על הסכם, לפיו היא תתכנן ותקים מערכות בקרה ואוטומציה במפעל ייבוש וניקוי גז טבעי המצוי בטורקמניסטן, בעסקה שהיקפה הוא כ-21 מיליון דולר.



א.פ.ס.ק תעשיות, הנמצאת בשליטת ישראל פלדמן ושמעון קזנסקי, סיימה את המחצית הראשונה של שנת 2003 עם רווח נקי של כ-3.1 מיליון שקל במחזור הכנסות של כ-26.2 מיליון שקל. את שנת 2002 סיימה החברה עם הכנסות בהיקף כולל של כ-61.4 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully