וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה לביטוח סיכוני סחר חוץ חתמה על הסכם לביטוח משנה עם מקבילתה הגרמנית הרמס

הרצל לקס

8.10.2003 / 13:21

שתי החברות יספקו חבילות אשראי משותפות ליצואנים ישראלים וגרמנים הפועלים במדינות מתפתחות; ההסכם יאפשר ליצואנים לקבל תנאי מימון טובים מבעבר מבנקים באירופה



החברה לביטוח סיכוני סחר חוץ (בסס"ח) חתמה על הסכם לביטוח משנה עם מקבילתה הגרמנית הרמס. במסגרת ההסכם יוכלו היצואנים לקבל חבילת אשראי משותפת לשתי החברות ומספקת ביטוח מטעמן עבור פרויקטים משותפים לישראלים וגרמנים במדינות מתפתחות.



לדברי מנכ"ל הבסס"ח, אורי ברנשטיין, הסכם זה ישפר את יכולת התחרות של היצואן הישראלי בעולם, ובעיקר יתרום לקבלת תנאי מימון טובים מבעבר מבנקים באירופה לעסקות אשראי לטווח בינוני וארוך.



ההסכם עם הרמס הוא הסכם שיתוף הפעולה השני עם חברת ביטוח סחר חוץ אירופית השנה. בינואר נחתם הסכם דומה עם החברה הולנדית לביטוחי סחר חוץ - GERLING NCM, וברנשטיין מוסר כי בימים אלו מתנהלים מגעים עם שותפות סחר עיקריות של ישראל לפיתוח הסכמי שיתוף פעולה נוספים.



הבסס"ח הינה חברה ממשלתית שפועלת במסגרת משרד התמ"ת ומלווה עסקות יצוא בביטוח מימון אשראי לטווח של עד 10 שנים. החברה מטפלת בכ-10% מכלל היצוא של ישראל ותומכת בכ-80% מפעילות היצוא למדינות מתפתחות דוגמת ברזיל, טורקיה, ונצואלה וקזחסטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully