וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה בן צבי ושני משקיעים זרים במו"מ מתקדם עם ערוץ 10

רוני קורן-דינר

8.10.2003 / 16:16

הערכות: הצעות זכייניות ערוץ 2 להשקעה בערוץ ילא יבשילו לכדי עסקה. יו"ר קשת, מוזי ורטהיים, ניסה לעניין את חיים סבן ברכישה משותפת של השליטה בערוץ אך נדחה

ראשי קבוצת מרחב ונאמני ערוץ 10 ממשיכים לחפש משקיע שיצטרף ליו"ר יוסי מימן במימון הערוץ. מבין שורת הגורמים שהביעו עניין לכניסה בהשקעה, מסתמנים כעת שלושה משקיעים פוטנציאליים בנפרד, עמם מתקיימים מגעים מתקדמים: שני משקיעים זרים שזהותם לא ידועה, ואיש העסקים הדתי שלמה בן צבי שבבעלותו ערוץ "התכלת" והעתון מקור ראשון. דוברו של בן צבי סירב להתייחס לנושא.

נאמני הערוץ ממשיכים לנהל משא ומתן גם עם זכייניות ערוץ 2 - רשת קשת וטלעד. גורמים המקורבים לנושא אומרים כי מבין הצעות הזכיניות, נחשבת הצעתה של רשת לרצינית יותר - אולם מעריכים כי הצעות הזכייניות לא יבשילו לכדי עסקה.

בתוך כך נודע כי יו"ר קשת, מוזי ורטהיים, פנה בהצעה לאיל המדיה הישראלי לשעבר, חיים סבן, לרכוש במשותף את השליטה בערוץ 10 בעת שהשניים נפגשו באירוע ליום הולדת השמונים של שמעון פרס לפני כשלושה שבועות. סבן, שכבר קיבל בעבר מספר פניות בנוגע להשקעה בערוץ, השיב גם הפעם בשלילה. דובר קבוצת סבן בישראל סירב להתייחס למגעים שונים שמנהלת הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully