וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורגראנץ' מנהלת מגעים להעמדת ערבות מספק אסטרטגי

סיון קלינגבייל

8.10.2003 / 17:42

בין היתר מנהלת מגעים עם תנובה; בורגראנץ' זקוקה לערבות ספק מאחר שצדיק בינו, הבעלים של הרשת, מבקש לצמצם את ההשקעה הכספית בה



רשת בורגראנץ' מנהלת מגעים עם תנובה וספקים אחרים במטרה לחתום על חוזה מול ספק אסטרטגי שהעסקה איתו תכלול גם העמדת בטחונות לרשת, כך אמר מנכ"ל רשת בורגראנץ', יוסי לובטון.



הבקשה לערבות ספק מקובלת בפרויקטים של תשתיות. מדובר על ערבות אשר מעמיד הספק לטובת החברה כל זמן שהוא משמש ספק שלה. בורגראנץ', אשר סיימה את שנת 2002 בהפסד של כ-8 מיליון שקל, זקוקה לערבות ספק מאחר שצדיק בינו, הבעלים של הרשת, מבקש לצמצם את ההשקעה הכספית בה.



במידה שתחתום הרשת על חוזה עם ספק אסטרטגי, הרשת תרכז חלק ניכר מרכישותיה אצלו. חתימת חוזה מול ספק אסטרטגי תאפשר לרשת לשפר את תנאי הסחר שלה. כיום רוכשת הרשת את מוצרי הבשר והעוף שלה ממספר חברות, בהן עוף טוב מקבוצת אסם ונסטלה, זוגלובק ומאיר עזרא (נטו).



לדברי לובטון, גודל העסקה תלוי בספק איתו ייחתם ההסכם ובהיקף הסחורה והמגוון שהוא יכול להעמיד לרשת. לדבריו, היקף העסקה מוערך ביותר מ-10 מיליון שקל.



לובטון מנהל מו"מ עם צדיק בינו להפיכתו למנכ"ל ושותף. לובטון ירכוש 40% ממניות החברה ע"פ שווי חברה של כ-25 מיליון שקל. בחודש וחצי האחרונים החל לובטון ליעל את החברה במטרה להעביר אותה לרווחיות. במסגרת תהליכי ההתייעלות נסגרו סניפים מפסידים ופוטרו מספר עובדים ממטה החברה.



חברת בורגראנץ' מפעילה 86 סניפים. ע"פ הערכות חברת המחקר ביזנס דאטה ישראל (BDI) תסיים הרשת את שנת 2003 עם מחזור מכירות של 144 מיליון שקל, לאחר שבשנת 2002 מחזור המכירות שלה היה 192 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully