וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליה מאור מרגישה את המיתון: מאבדת 8 מקומות בדירוג הנשים החזקות של "פורצ'ן" בעולם העסקים מחוץ לארה"ב

אמיר טייג

8.10.2003 / 12:41

מאור מדורגת מקום 42, ואחריה במקום 48 ישראלית נוספת - עפרה שטראוס להט; בפורצ'ן מסבירים: "ישראל סובלת בשנה האחרונה מהשפל הכלכלי החמור בתולדותיה, וגליה מאור מרגישה בכך"



המגזין האמריקאי "פורצ'ן" דירג השנה את מנכ"ל בנק לאומי , גליה מאור, במקום 42 בדירוג 50 הנשים החזקות בעולם העסקים מחוץ לארה"ב. גם בשנה שעברה הופיעה מאור בדירוג יוקרתי זה, אך במקום 34 - כלומר מאור איבדה מכוחה במהלך השנה האחרונה. ישראלית נוספת המופיעה בדירוג היא עפרה שטראוס להט, נשיאת קבוצת שטראוס עלית. שטראוס להט מדורגת בדירוג "פורצ'ן" במקום ה-48.



ב"פורצ'ן" כותבים כי "ישראל סובלת בשנה האחרונה מהשפל הכלכלי החמור בתולדותיה, וגליה מאור מרגישה בכך". ב"פורצ'ן" מסבירים כי ירידת היקף נכסי בנק לאומי והירידה החדה ברווח שלו, הם הגורמים לירידה בדירוגה של מאור.



את דירוג 50 הנשים החזקות בעולם העסקים פותחת מרג'ורי סקרדינו, מנכ"לית חברת פירסון הבריטית שהיא חברת מדיה, המתמחה בהוצאה לאור של עיתונים, ספרי לימוד וספרים. פירסון היא המו"לית של עיתון העסקים הבריטי "פייננשל טיימס", מפעילת אתר האינטרנט של העיתון, בעלת הוצאת הספרים פינגווין והמו"לית החינוכית הגדולה בעולם.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully