וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ננטק דיווחה על גידול של 70% ברווח הנקי ברבעון השלישי ל-152 מיליון דולר

סוכנויות הידיעות

8.10.2003 / 22:22

זינוק של 26% בהכנסות חברת הביוטכנולוגיה השנייה בגודלה בעולם בזכות גידול במכירות של תרופות לטיפול בסרטן; שבה ואישרה התחזיות לשנה כולה



ג'ננטק , חברת הביוטכנולוגיה הוותיקה בעולם, דיווחה היום על שיפור בשורת הרווח הנקי ברבעון השלישי בזכות גידול במכירות של תרופות לטיפול בסרטן.



חברת הביוטכנולוגיה השנייה בגודלה בעולם דיווחה על רווח נקי של 152 מיליון דולר ברבעון השלישי, לעומת רווח של 89.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. במונחי רווח למניה רשמה החברה רווח של 29 סנט, לעומת רווח של 17 סנט למניה בתקופה המקבילה. בניכוי מחיקות מוניטין רשמה החברה רווח של 27 סנט - מעל לתחזית האנליסטים של רויטרס לרווח של 25 סנט למניה - ושיפור לעומת רווח של 23 סנט למניה בשורה זו ברבעון השלישי של 2002.



הכנסות החברה רבעון, זינקו ב-26% לעומת התקופה המקבילה ל-817 מיליון דולר הודות למכירות ערות של תרופת הריטוקסן (Rituxan) לטיפול בלימפומה שאינה הודג'קין, ותרופת ההרספטין (Herceptin) לטיפול בסרטן השד.







יו"ר ומנכ"ל ג'ננטק, ארתור ד. לוינסון, הביע שביעות רצון מתוצאות החברה ברבעון השלישי. סמנכ"ל הכספים של ג'ננטק, לואיס ג'יי לוואיין, שב ואישר בעת פרסום הדו"חות כי החברה צפויה לעמוד ביעד שקבעה לעצמה לרשום צמיחה של 20% ברווח השנתי, ומכירות של יותר מ-3 מיליארד דולר - ואולי אף לעלות עליו.



לפני כשבועיים הוריד בית ההשקעות ליהמן ברדרס את המלצתו למניית ג'ננטק ל"משקל שוק" מ"משקל יתר". ליהמן הביע חשש ממחירה הגבוה של המניה בהשוואה למקבילותיה במגזר הביוטכנולוגיה, ומקליטת מוצריה החדשים של החברה בשוק. מניית החברה עלתה ב-114% במחצית השנה האחרונה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully