וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעיה בן דרור ומיכאל שטראוס מנסים למכור האחזקות בברגר הולדינגס בשווי של כ-2.4 מיליון שקל

אילן מוסנאים

9.10.2003 / 9:43

על פי הערכות, ההחלטה נובעת מרצונם של האחים לצמצם אחזקות ריאליות, אך בשלב זה לא מתקיימים מגעים ספציפיים; דובר שטראוס סירב להגיב לידיעה



האחים לבית שטראוס, רעיה בן דרור ומיכאל שטראוס, מנסים לצאת מהאחזקה שלהם בחברת הברוקראז' ברגר הולדינגס . השניים מחזיקים בכ-8.4% ממניות ברגר הולדינגס, אותם רכשו במאי 1998, בעת שהחברה ביצעה הנפקת מניות לציבור.



ברגר הולדינגס נסחרת בבורסה לפי שווי שוק של כ-28.2 מיליון שקל, כך שהאחזקה של בן דרור ושטראוס שווה כ-2.4 מיליון שקל. שווי השוק של החברה היום נמוך בכ-26% מהשווי של כ-38 מיליון שקל בו הונפקו המניות.



באחרונה עלתה ברגר הולדינגס, שבשליטת עמית ברגר, לכותרות, על רקע רכישת חברת דש השקעות מקבוצת שרפ"ק, והחששות מביצוע עסקות בעלי עניין בחברות. ברגר הולדינגס השלימה ב-21 במאי רכישה של 50% מדש השקעות, תמורת סכום של 50 מיליון שקל.



דש מנהלת 4 מיליארד שקל, מתוכם 1.1 מיליארד שקל בקופות הגמל, 170 מיליון שקל בקרנות הנאמנות והיתרה בניהול תיקים. החיבור לברגר הולדינגס, העוסקת גם היא בפעילות בשוק ההון ומנהלת כ-2 מיליארד שקל, אמור ליצור את הגוף הפרטי הגדול בשוק ההון המקומי.



שלושה חודשים וחצי לאחר השלמת העסקה, התפטרו מדש השקעות שני הדח"צים, ניצה ליפשיץ ויוסי שילון, ברעש גדול, תוך שהם מאשימים את עמית ברגר בניסיון לביצוע עסקות בעלי עניין שלא היו מקובלות עליהם. דש השקעות מסרה בדיווח כי היא דוחה את טענות הדח"צים.



בשוק מעריכים כי ההחלטה של רעיה בן דרור ומיכאל שטראוס נובעת בעיקר מרצונם של האחים לצמצם את האחזקות הריאליות שלה. עם זאת, על פי הערכות בשוק, לא מתקיימים בשלב זה מגעים ספציפיים למימוש האחזקה. דובר חברת שטראוס סירב להגיב לידיעה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully