וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשקיעים הישראלים בג'רוזלם גלובל: קאליש מסיט הדיון מהסכמי ההשקעה

עודד חרמוני

9.10.2003 / 10:40

המשקיעים טוענים כי שלמה קאליש, המנהל והמייסד של קרנות ג'רוזלם גלובל, מנסה להפוך את הסכסוך שלו עם המשקיעים הישראלים לבעיה של תעשיית ההון סיכון כולה, בעוד שמדובר בוויכוח נקודתי בלבד



קבוצת המשקיעים הישראלים בג'רוזלם גלובל ובראשם ורטייהמר ונצ'רס, המבקשים לפרק את השותפויות הישראליות של שתי קרנות שבניהול ג'רוזלם גלובל - נטלאונץ' וקומלאונץ' - הגישה אתמול את תגובתה על תשובת קרנות ג'רוזלם גלובל לבית המשפט המחוזי בתל אביב.



בתשובתם טוענים המשקיעים כי שלמה קאליש, המנהל והמייסד של קרנות ג'רוזלם גלובל, מנסה להפוך את הסכסוך שלו עם המשקיעים הישראלים לבעיה של תעשיית ההון סיכון כולה, בעוד שמדובר בוויכוח נקודתי עם המשקיעים הישראלים בקרנות שלו. בכך, לטענת המשקיעים, מנסים קאליש והקרנות שבניהולו להסיט את הדיון מהסכמי ההשקעה.



עו"ד איל רוזובסקי ממשרד חיים צדוק, המייצג חלק מקבוצת המשקיעים הישראלים, טען בתגובה כי השותפויות הישראליות והזרות שבהן מאוגדים המשקיעים בקרנות ג'רוזלם גלובל נפרדות זו מזו, אף שהן פועלות בשיתוף בהשקעותיהן. משום כך, הוא טוען, יכולים יותר מ-80% מהשותפים בשותפויות הישראליות (השותפים המושקעים בקרן) לדרוש את פירוק השותפויות הישראליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully