וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומטאץ' בונה על עסקי דואר הזבל: חתמה על הסכם שת"פ עם סייברי סופטוור להפצת טכנולוגיית האנטי-ספאם שלה

הרצל לקס

9.10.2003 / 11:50

סייברי מתמחה באספקת אבטחה לחברות ולה יותר מ-8 מיליון לקוחות; גדעון מנטל: "מאגר הלקוחות של סייברי הופך את ההסכם עימה לבסיס גידול המכירות ב-2004"



קומטאץ' המתמחה כיום בפיתוח פתרונות לסינון דואר זבל ("ספאם") מתיבות דוא"ל, הודיעה כי חתמה על הסכם לשת"פ אסטרטגי עם חברת סייברי סופטוור המספקת פתרונות אבטחה לחברות מפני וירוסים ואיומים אחרים.



מטרת שיתוף הפעולה היא להפיץ את הטכנולוגיה של קומטאץ' להגנה מספאם ליותר מ-8 מיליון לקוחותיה של סייברי. במסגרת ההסכם תפיץ HP, דרכה מפיצה סייברי את מוצריה כיום, את פתרונות ההגנה של קומטאץ'.



הפתרון המשותף של סייברי וקומטאץ' הינו שרת ארגוני המותקן על שרת הדואר של הלקוח והוא מספק דיוק של למעלה מ-97% באיתור ספאם, ולטענת החברות, לאחר התקנתו לא נדרשים המשתמשים בתיבות הדוא"ל לערוך שום שינוי באופן השימוש שלהם בדוא"ל.



גדעון מנטל, מנכ"ל קומטאץ', מסר כי "העובדה שסייברי בחרו בפתרון שלנו היא הצבעת אמון באיכות ובערך העסקי של הטכנולוגיה שלנו. בסיס הלקוחות הרחב של סייברי הופך הסכם זה לבסיס להגדלת המכירות ב-2004".



קומטאץ' נקלעה בשנים האחרונות למשבר עמוק שהתאפיין בצניחה בהכנסות החברה, שריפת מזומנים והפסדים רבעוניים רצופים. ברבעון השני דיווחה החברה על הכנסות של 70 אלף דולר בלבד, הפסד נקי של מיליון דולר וקופת מזומנים בה נותר סכום זהה.



בחודשים האחרונים ביצעה החברה 2 סבבי גיוס שנועדו להקל על מצוקת המזומנים הקשה ולהמשיך לקיים את פעילותה. ההערכות היו שבעקבות גיוסים אלו תגדל קופת המזומנים ברבעון השלישי ב-3 מיליון דולר.



לפני 4 חודשים הסתיימה בפשרה תביעה כנגד החברה על דו"חות כוזבים ומצגי שווא מימי הבועה של תחילת 2000. התביעה הסתיימה בפיצוי של 15 מיליון דולר ששילמה החברה למשקיעים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully