וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגר קינג: "משרד שלא יציג פרזנטציה לא ייקח חלק במכרז"

איילה צורף

9.10.2003 / 13:33

הדברים נאמרים בעקבות החלטתו של משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG שלא להציג פרזנטציה קריאייטיבית. רבינא: "החברה שוקלת לצרף משרד נוסף למכרז"

"משרד פרסום שלא יציג פרזנטציה קריאייטיווית כנדרש, לא ייקח חלק במכרז על תקציב הפרסום של הרשת", כך אומר היום דובר קבוצת אורגד, המפעילה החדשה של רשת ברגר קינג, טל רבינא. הדברים נאמרים בעקבות החלטתו של משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, שלא להציג פרזנטציה קריאייטיווית, כחלק מהליך המכרז כפי שבנתה אותו ברגר קינג.

אתמול אמר אורן יוניוב, מנכ"ל המשרד: "בשל העומס הרב שיוטל על המשרד בחודש הקרוב, הוחלט במשרד על כך שהמשרד לא יציג פרזנטציה קריאייטיווית, במסגרת השלב הבא במכרז".

יוניוב הדגיש כי למרות ההחלטה, המשרד עדיין רואה עצמו מועמד לזכות בתקציב. הוא הוסיף כי "מבחינתנו, המשרד ישמח לקבל ולטפל בתקציב ברגר קינג, למרות ההחלטה. אנו חושבים שלאחר השלב הראשון, בו הציגו המשרדים את עצמם ואת יכולותיהם, אין צורך שנשתתף בשלב נוסף".

כעת נותרו בהתמודדות אדלר-חומסקי & ורשבסקי GREY ושלמור-אבנון-עמיחי Y&R. רבינא אמר כי בעקבות הודעתו של יוניוב פנו משרדים נוספים לרשת בבקשה לקחת חלק במכרז, וכי "הנהלת הרשת שוקלת לצרף משרד נוסף למכרז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully