וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומברס תספק ל-אי.אם.טי אסטוניה שירותי תמיכה ב-SMS ובשירותי תוכן למשתמשי ה-Prepaid ברשתות GSM

אלי דניאל

9.10.2003 / 13:46

השירותים יאפשרו למנויים המעוניינים לנדוד בין רשתות ה-GSM השונות קבלה והוצאת שיחות ומשלוח מסרים מיידיים; החברה הודיעה על הצטרפותה לתוכנית הפלטינום של Symbian הבריטית



חברת קומברס , המספקת מערכות תוכנה וחומרה לשירותי מולטימדיה ברשתות תקשורת, הודיעה היום על השקת שירותי תמיכה ב-SMS ובשירותי תוכן למשתמשי ה-Prepaid (תשלום מראש) ברשתות GSM ה"נודדים" בין רשתות ה-GSM השונות.



בקומברס מוסיפים כי חברת EMT אסטוניה, מפעילת הסלולר הגדולה במדינה זו, בחרה במערכת ה-Prepaid של קומברס במטרה לאפשר למנוייה, המעוניינים לנדוד בין רשתות GSM, שימוש בשירותים מתקדמים הכוללים, בין היתר, קבלה והוצאת שיחות, משלוח SMS ושירותי תוכן אחרים.



המערכת של קומברס בנויה כמערכת חיוב בזמן אמת, והיא כוללת בקרת יתרה המבטיחה שלא יהיו חריגות בתקציבו של המנוי. המערכת החדשה מבוססת על פרוטוקול CAMEL-3 אשר משמש להעברת פתרונות ואפליקציות, הכוללות יכולות נדידה בין רשתות, למנויי ה-Prepaid.



בתוך כך, קומברס הודיעה על הצטרפותה לתוכנית הפלטינום של Symbian הבריטית, וזאת במטרה שתוכנת המשתמש לטלפונים סלולריים שלה תהפוך זמינה למשתמשי מכשירי טלפון סלולרי, המבוססים על מערכת ההפעלה של Symbian.



שילוב תוכנת המשתמש של קומברס במכשירים הסלולריים מבוססי מערכת הפעלה של Symbian יספק למשתמשים בטלפונים הסלולריים שירותי מידע המבוססים על סביבת InSight של קומברס, כגון תא קולי ויזואלי, שירות הקלטה ושליחה של הודעות קוליות, שירותי מולטימדיה ודואר אלקטרוני, מסרים מיידיים ו-Press to talk.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully