וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן נדל"ן בינלאומית תשקיע 15.5 מיליון יורו תמורת מחצית מחברה בת הולנדית של אנגל ג'נרל

הרצל לקס

9.10.2003 / 14:31

החברה ההולנדית מרכזת את פעילות הבנייה למגורים של אנגל ג'נרל באירופה; הקרן התחייבה להשקיע בחברה 2.5 מיליון יורו נוספים - במקביל להשקעה זהה של ג'נרל



חברת אנגל ג'נרל, חברה בת של אנגל משאבים , הודיעה היום כי חתמה על מסמך כוונות למכירת 50% מחברה בת הולנדית בבעלות מלאה שלה לקרן נדל"ן בינלאומית תמורת 15.5 מיליון יורו. הקרן הבינלאומית מנהלת נכסים בשווי של 3 מיליארד דולר, והיא התחייבה להשקיע 2.5 מיליון יורו נוספים בפרויקטים של החברה ההולנדית, במקביל להשקעה שווה של אנגל ג'נרל.



אנגל ג'נרל היא זרוע יזמות הבנייה למגורים של קבוצת אנגל, והחברה הבת המדוברת מנהלת את הפעילות האירופית בתחום זה - המקיפה כעשרת אלפים יחידות דיור בפולין, בצ'כיה ובהונגריה.



ג'נרל הונפקה בוול סטריט, אך נסחרת כעת רק ברשימת הבולטין - בה מרוכזות מניות שלא עמדו בכללי שימור שונים, מפני שלא עמדה בסף המינימלי של אחזקות הציבור במניה. שווי החברה הוערך לאחרונה, במסגרת השינויים הפנימיים במבנה קבוצת אנגל, בכ-135 מיליון שקל, בעוד העסקה האחרונה משקפת לחברה הבת שלה שווי של 160 מיליון שקל.



מהנהלת אנגל משאבים נמסר עוד כי סביר שלאנגל ג'נרל ולחברת האם שלה, אנגל משאבים, ייווצר רווח הון כתוצאה מהעסקה, והוא יבוא ליד ביטוי בספרי החברה עם סגירת העסקה הסופית.



בקבוצת אנגל אומרים כי המהלך הוא חלק מתוכנית הפעולה של הקבוצה להעברת הדגש מפעילות מקומית לפעילות בחו"ל. לאחרונה ביצעה אנגל אירופה, המרכזת את תחום הנכסים המניבים בקבוצה, השקעות בנדל"ן מניב בקנדה, כשרכשה בניין משרדים בקוויבק תמורת 9 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully