וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: הנאסד"ק עולה ב-2.15%

עידו אלון

9.10.2003 / 23:07

גילת עולה ב-8.8% בעקבות העסקה עם חברת הטלקום של דרום אפריקה. מחזורי המסחר בגילת ו-ECI גבוהים. ווקלטק יורדת ב-15.7% בעקבות אזהרת הרווח


לאחר יום של ירידות שערים בוול סטריט, שקטע חמישה ימים של עליות, נפתח יום המסחר בוול סטריט בעליות שערים נאות. לאווירה החיובית אחראים נתוני המקרו על הירידה במספר דורשי העבודה החדשים. לאחר הדו"חות החיוביים של יאהו, צופים בוול סטריט שיתר דו"חות חברות הנאסד"ק יהיו חיוביית.

בשעה זו עולה מדד דאו ג'ונס ב-1.3% ל-9,756.46 נקודות ומדד נאסד"ק עולה ב-2.15% ל-1,934.38 נקודות.

כאמור, בחזית המקרו האמריקאית מתפרסמים לקראת הפתיחה נתונים חיוביים. בשבוע החולף נרשמה ירידה חדה מהצפוי בתביעות אבטלה ראשונות בארה"ב ל-382 אלף. ממוצע תחזיות האנליסטים בשווקים היה ל-394 אלף תביעות חדשות, וזאת לאחר שבשבוע שהסתיים ב-4 באוקטובר נרשמו 399 אלף תביעות אבטלה חדשות.

יאהו דיווחה אמש לאחר הסגירה על תוצאות הרבעון השלישי של השנה, שהיו גבוהות מתחזיות האנליסטים. החברה דיווחה כי סיימה את הרבעון עם הכנסות של 356.8 מיליון דולר, עלייה של 43% לעומת הכנסות של 248.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. בשורת הרווח התפעולי, לפני פחת והפחתות, דיווחה החברה על רווח של 65 מיליון דולר, 10 סנט למניה, לעומת רווח של 29 מיליון דולר, 5 סנט למניה, בתקופה המקבילה.

במניות הישראליות מרכזת עניין מניית אי.סי.איי טלקום , שהודיעה כי חטיבת הרשתות האופטיות שלה תספק לצה"ל מאות פלטפורמות XDM בהיקף כספי של עשרות מיליוני דולרים. הפלטפורמות שתספק החברה לצה"ל ישמשו לשדרוג רשת התקשורת הצה"לית.

באי.סי.איי אמרו היום כי החוזה התלת שנתי של משרד הביטחון עם החברה בא בהמשך להתקנה המוצלחת של תשתית מתקדמת רחבת פס, אשר גם היא התבססה על מוצרי אי.סי.איי, ואשר הקמתה הושלמה בסוף שנת 2002. מניות החברה עולות בשיעור חד של 10.7%.

ברוקררים הפעילים במסחר במניות הישראליות בוול סטריט מציינים שמשקיעים מוסדיים אמריקאים מזרימים ביקושים ל-ECI בעיקר דרך מריל לינץ'. החברה עצמה מרכזת מחזור גבוה. קומברס הודיעה שתספק מערכות תמיכת SMS ל-EMT אסטוניה. המניה עולה ב-2.1%.

ווקלטק פרסמה אזהרת רווח כשהיא צופה ירידה של 47% בהכנסות לעומת הרבעון השני של השנה. והיא צפויה להציג מכירות של 3.2 מיליון דולר כשההפסד הצפוי ינוע בטווח של 25-30 סנט למניה. יתרת המזומנים בקופתה של החברה בסוף הרבעון השלישי של השנה הסתכמה ב-14.6 מיליון דולר. עוד הודיעה החברה כי היא צפויה להשיג פרויקטים חדשים בהיקף כספי של 20 מיליון דולר מחברת T-SYSTEMS. מניות ווקלטק יורדת ב-15.7%.

סאיטקס עולה בשיעור של 3.8%, אמדוקס עולה ב-3%, גילת עולה ב-8.8%. גילת לוויינים חתמה על שיתוף פעולה עם חברת הטלפוניה הדרום אפריקאית, TELKOM SA. במסגרת שיתוף הפעולה החדש, לקוחות החברה הדרום אפריקאית יוכלו להתחבר לאינטרנט מהיר באמצעות צלחות לוויין שתספק גילת. שירות האינטרנט יהיה במהירות של 0.5 מגה. מחזורי המסחר במניות גילה גבוהים מהממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully