וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנפשילד הישראלית הודיעה על הרחבת השימוש בפתרון ההצפה סנפסל במכשירי סלולר של סוני אריקסון

סוכנויות הידיעות

9.10.2003 / 18:14

החברה, שהוקמה ע"י יוצא זרועות המודיעין של צה"ל, הודיעה גם על חוזה עם צבא תאילנד לרכישת פתרון אבטחת התקשורת סנפזון



חברת סנפשילד (Snapshield), העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים המיועדים להצפנת שיחות טלפון, הודיעה היום על הרחבת השימוש בפתרון ההצפנה סנפסל (Snapcell) במכשירי טלפון סלולריים מתוצרת סוני אריקסון, ועל חוזה עם צבא תאילנד ליצירת אזור תקשורת מאובטח באמצעות פתרון הסנפזון (Snapzone) של החברה.



החברה הישראלית מסרה כי פתרון הסנפסל שלה - אשר כבר מותקן בדגמי מכשירי טלפון של סוני אריקסון - יותקן מעתה בשורה של דגמים חדשים, בהם דגמי T610, T310, T230 ו-Z600. הסנפסל מאפשר הצפנת שיחות טלפון על גבי רשתות GSM, ללא צורך בדגמי מכשירי סלולר מיוחדים.



במסגרת החוזה עם צבא תאילנד עליו הודיעה החברה, צפויה סנפשילד לאבטח מקצה לקצה תקשורת קול ופקס באמצעות פתרון הסנפזון שלה. לדברי החברה, המוצר יוצר רשת תקשורת פרטית וירטואלית, להגנה על נכסי הארגון ועל המידע הרגיש בו.



פתרונות הסנפזון והסנפקורפ (Snapcorp) של החברה כבר נבחרו לשימוש על ידי משרד הביטחון בישראל, צבא ברזיל, ומשרדי ההגנה של איטליה ויוון.



סנפשילד היא חברה פרטית, שהוקמה בשנת 1996 כמיקרולינק, ע"י יוצאי זרועות המודיעין של צה"ל. החברה מייצרת פלטפורמה שמאפשרת אבטחת תקשורת כשירות המסופק ע"י ספקי התקשורת, ללא תלות בסוג המפעיל ולכל סוגי הרשתות. משרדי החברה ממוקמים בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully