וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור מפתיע בנתוני התעסוקה מקפיץ את דאו ג'ונס לשיא של 17 חודש

רן דוידוב

9.10.2003 / 21:14

יאהו מזנקת ב-12%; הנאסד"ק עולה בלמעלה מ-2% לשיא של 19 חודש; מכירות טובות מהצפוי בספטמבר מובילות את המגזר הקמעוני לעליות שערים נאות



נתוני תעסוקה מפתיעים ותוצאות חודשיות מצוינות מן המגזר הקמעוני מקפיצים את מדד דאו ג'ונס ב-1.3% לשיא של 17 חודש. במקביל מסייע דו"ח טוב מהצפוי של ענקית האינטרנט יאהו להניף את מדד נאסד"ק בלמעלה מ-25 לשיא של 19 חודש. בשוק האג"ח הממשלתיות נרשמות ירידות.



לפי נתונים ממשלתיים, נרשמה בשבוע שעבר ירידה חדה מהצפוי בתביעות אבטלה ראשונות: מספר התביעות ירד ל-382 אלף, לעומת 405 אלף בשבוע הקודם, אמר משרד העבודה. היה זה המספר הנמוך ביותר מאז פברואר השנה.



שוק האג"ח הממשלתיות רושם נסיגות על רקע השיפור בתנאי שוק העבודה: התשואות על האג"ח ל-5, 10 ו-30 שנה רושמות עליות. התשואה על האג"ח ל-10 שנים נסחרת עתה ב-4.33%, עלייה של 2.07%.



ענקית האינטרנט יאהו מזנקת ב-12% לשיא של 33 חודש לאחר שהיכתה את תחזיות האנליסטים לרבעון השלישי, עם זינוק חד ברווח ובהכנסות.



יאהו דיווחה על הכנסות של 356.8 מיליון דולר, עלייה של 43% לעומת הכנסות של 248.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. בשורת הרווח התפעולי לפני פחת והפחתות, דיווחה החברה על רווח של 65 מיליון דולר, 10 סנט למניה, לעומת רווח של 29 מיליון דולר, 5 סנט למניה, בתקופה המקבילה.



בעקבות יאהו נרשמות עליות במגזר האינטרנט: אמזון עולה ב-5.2%; אי-ביי עולה ב-4.6%; מניית AOL עולה ב-3.4%.



קומפיוטר אסושיאייטס נופלת ב-8.6%, לאחר שהודיעה ביום רביעי כי סמנכ"ל הכספים ושני בכירים נוספים בחברה התפטרו לפי בקשת יו"ר החברה ומנכ"לה, בעקבות החקירה החשבונאית המתנהלת בחברה. לאחר סגירת המסחר בניו יורק הודיעה קומפיוטר אסושיאייטס גם כי החברה מצפה כי תוצאותיה לרבעון השלישי יעמדו ביעדים.



רשתות הקמעונות הגדולות בארה"ב דיווחו היום על תוצאותיהן לחודש ספטמבר. וול-מארט, הגדולה בהן, רשמה גידול של 6% במכירות בחנויות הזהות, מעל לתחזיות של 3%-5%. מניית וול-מארט עולה ב-1.2%.



סירס רובאק (סימול S), רשת בתי הכלבו וקמעונאית הקטלוגים, דיווחה על עלייה של 3.2% במכירות ספטמבר, ועלתה על תחזיות של 0.8%. הצלחה בתחום מכירות בגדים סייעה לצמיחה הבריאה. מניית סירס עולה ב-2.5%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully