וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי.סי.איי תספק לצה"ל מאות פלטפורמות XDM בעסקה בהיקף של עשרות מיליוני דולרים

אלי דניאל

9.10.2003 / 10:29

העסקה - במסגרת שדרוג והרחבת רשת התקשורת הקיימת; החוזה עם משרד הביטחון נחתם לשלוש שנים ואת הציוד תספק חטיבת הרשתות האופטיות



חברת אי.סי.איי טלקום הודיעה היום כי חטיבת הרשתות האופטיות שלה תספק לצה"ל מאות פלטפורמות XDM, בעסקה בהיקף כספי של עשרות מיליוני דולרים.



צה"ל יתקין את ה-XDM, פלטפורמה אופטית רב-תכליתית, וזאת במסגרת שדרוג והרחבת רשת התקשורת הקיימת שלו. במסגרת הפרויקט תשמש הפלטפורמה לבניית תשתית רשת אופטית על בסיס טכנולוגיות SDH ו-DWDM לרשת התקשורת האסטרטגית של צה"ל. התקנה זו באה לענות על הצרכים ההולכים וגוברים של הצבא לרשת רחבת פס בעלת קיבולות גבוהות יותר, לאספקת שירותים מתקדמים להעברת מידע בין מפקדות, יחידות ובסיסים.



באי.סי.איי מציינים כי החוזה התלת שנתי של משרד הביטחון עם החברה בא בהמשך להתקנה המוצלחת של תשתית מתקדמת רחבת פס, אשר גם היא התבססה על מוצרי אי.סי.איי ואשר הקמתה הושלמה בסוף שנת 2002.



חטיבת הרשתות האופטיות של אי.סי.איי, בה מועסקים כ-900 עובדים, נוצרה בעקבות המיזוג של פעילות לייטסקייפ ואנאוויס, ובראשה עומד ערן דריאל. דריאל התייחס להסכם החדש, ומסר ל-TheMarker כי "הפרויקט הקודם אותו ביצענו היה גם הוא בהיקף של עשרות מיליוני דולרים, הוא נמשך מספר שנים והסתיים בהצלחה. בשל הצרכים הנוכחיים של צה"ל - דרישה של תשתית אחת שתאפשר העברת תקשורת נתונים, דיבור, אינטרנט - הצבא ביקש להרחיב את הפרויקט. לאחר שצה"ל בדק מספר חברות, הוא בחר בנו, והפרויקט צפוי להתבצע עד תום שנת 2006".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully