וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל חוזר לאייאקס

10.10.2003 / 14:10

האיש שהוביל את אלופת הולנד לזכייה האחרונה שלה באליפות אירופה, החליט לפרוש מאימון והסכים לקבל עליו את תפקיד המנהל הטכני של המועדון במקומו של ביינהאקר. קומאן דווקא מרוצה



לואיס ואן חאל, שפוטר ע"י ברצלונה בינואר השנה, חזר למועדון בו עשה את מרבית שנותיו, אייאקס. ואן חאל, שפוטר משני תפקידיו האחרונים כמאמן נבחרת הולנד וכמאמן ברצלונה, לא הועסק מאז חודש ינואר והסכים לקבל את הצעתה של אייאקס להחליף את המאמן לשעבר, ליאו ביינהאקר שפרש, בתתפקיד המנהל הטכני של המועדון. ואן חאל ייכנס לתפקידו באלופת הולנד בתחילת חודש נובמבר.

המאמן בן ה-52 שהוביל את אייאקס לאליפות אירופה האחרונה של בעונת 94/5, הודיע, "תמיד אמרתי שאפרוש בגיל 55 מאימון והנה זה הגיע מוקדם יותר מהצפוי. אני חוזר לקן הישנה שלי. זה המועדון שלי. תחילה אעבוד מאחורי הקלעים משום שאני צריך זמן בכדי להתארגן."

מי שהיה עוזרו באייאקס והיום מאמנה הראשי של הקבוצה, רונאלד קומאן, נתן את ברכתו למהלך. "הגעתו של ואן חאל טובה למועדון ולי. יש לי הרגשה שזו הולכת להיות עבודתו האחרונה. הוא נפרד לשלום מקריירת האימון שלו ואני רואה את חזרתו כמשהו שיכול רק לעזור לי." קומאן עצמו נמצא על סף הארכת חוזהו באייאקס, כך שמעבר אפשרי שלו לברצלונה בעתיד הקרוב, לא נראה ריאלי. זאת למרות שיש המפרשים את החתמת ואן חאל, ככיסוי כל הצדדים מצידה של אייאקס כשהמאמן הותיק, ישמש אופציית חילוף במידה וקומאן אכן יעזוב לספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully