וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלפוניקה תקדיש ב-3 השנים הבאות 10 מיליארד יורו לדיווידנדים ורכישה מחדש של מניות

סוכנויות הידיעות

10.10.2003 / 14:43

כך אמר יו"ר החברה במצגת שנערכה בפני משקיעים; בדומה למתחרותיה האירופיות גם חברת הבזק הספרדית מבקשת לתגמל את משקיעיה במקביל להאטת הצמיחה של עסקיה המסורתיים



טלפוניקה, חברת הבזק הספרדית, תקדיש 10 מיליארד יורו (12 מיליארד דולר) לתשלומי דיווידנד ולרכישה מחדש של 7.6% ממניותיה בשלוש השנים הבאות על מנת לתגמל את בעלי המניות של החברה.



טלפוניקה, ששילמה השנה דיווידנד לראשונה מאז 1998, תוציא 6 מיליארד יורו על דיווידנדים עד 2006 ולפחות 4 מיליארד יורו על רכישת חוזרת של מניות, אמר יו"ר החברה, סזאר אליירטה, במצגת שערך למשקיעים.



למרות זאת הפגינו השווקים אכזבה מסוימת מהחלטת החברה ומנייתה יורדת בבורסת מדריד בקרוב ל-1.5%. מנהלי השקעות אמרו כי ציפו שהחברה תקדיש עד 9 מיליארד יורו לרכישה חוזרת של מניות.



טלפוניקה, בדומה למתחרותיה ביבשת אירופה, מחדשת את תשלומי הדיווידנד ואת תוכניות הרכישה החוזרת של מניות על מנת לתגמל את משקיעיה לאחר שצמיחת עסקיה המסורתיים האטה. בריטיש טלקום שילשה השנה את תשלומי הדיווידנד ועשויה לשלם למעלה ממחצית מרווחיה למשקיעים. פורטוגל טלקום הודיעה בחודש שעבר על תוכנית לרכישה חוזרת של 10% ממניותיה.



החברה צופה כי מכירותיה יצמחו בין 7 ל-10 אחוז מדי שנה עד 2006. מנייתה זינקה השנה ב-31%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully