וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעיות של בי.וי.אר מערכות משפיעות גם על פולאר השקעות: בוחנת מחדש את ערך השקעתה המסתכמת ב-12.7 מיליון שקל

אלי דניאל

12.10.2003 / 9:34

פולאר תקשורת מחזיקה בכ-8% ממניות ב.וי.אר הרשומות לפי ערך של 7.9 מ' ש'; קונרס מחזיקה בכ-5% נוספים; השתיים מחקו בשנים האחרונות כ-32 מ' ש' בגין בי.וי.אר



הקשיים הפיננסיים בהם נתונה בי.וי.אר מערכות הנמנית על קבוצת אלישרא שבשליטת כור, קשיים אשר עשויים להביא לסגירתה של החברה המפתחת מערכות אימון וסימולציה, מאיימים לפגוע גם בפולאר השקעות , כל זאת משום ששתי חברות בנות שלה - פולאר תקשורת וקונרס טכנולוגיות, המחזיקות במשותף בכ-13% מהון המניות של בי.וי.אר מערכות, בוחנות עתה, לקראת פרסום תוצאותיהן לרבעון השלישי של השנה, את הצורך בביצוע הפחתה לירידת ערך השקעותיהן.



פולאר תקשורת מחזיקה בכ-8% מהון המניות של בי.וי.אר מערכות, והחזקה זו היתה רשומה בתחילת הרבעון השלישי בספריה לפי ערך של כ-7.9 מיליון שקל, לאחר שבמהלך השנים 2000-2002 היא ביצעה הפרשות לירידת ערך בהיקף כספי של כ-20.9 מיליון שקל. כמו כן, חברת קונרס מחזיקה בכ-5% מהון המניות של מפתחת הסימולטורים, והשקעה זו רשומה בספריה לפי ערך של כ-4.8 מיליון שקל, לאחר שבמהלך השנים 200-2002 היא הפחיתה השקעה זו בכ-11.1 מיליון שקל. כלומר, במהלך שלוש השנים האחרונות מחקו שתי החברות, במצטבר, כ-32 מיליון שקל בגין ההשקעה במניותיה של בי.וי.אר מערכות.



- הרחבה נוספת תובא בהמשך -


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully