וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלרם מגדילה את כושר הייצור שלה בארה"ב בהשקעה של כ-6 מיליון שקל

אלי דניאל

12.10.2003 / 10:02

פרויקט ההרחבה משתרע על שטח של כ-6,000 מ"ר והוא כולל הקמת אולם ייצור ואחסנה מודרני; עמוס נצר, מנכ"ל פלרם: "המכירות בארה"ב לבדה יסתכמו השנה בלמעלה מ-160 מיליון שקל"



חברת פלרם תעשיות , הנמצאת בשליטת קיבוץ רמת יוחנן, תגדיל את כושר הייצור שלה במפעלה שבפנסילווניה, ארה"ב, בהשקעה של כ-6 מיליון שקל. פרויקט ההרחבה משתרע על שטח של כ-6,000 מ"ר, והוא כולל הקמת אולם ייצור ואחסנה מודרני.



פלרם, המייצרת ומשווקת לוחות טרמופלסטיים קשיחים, פועלת בארה"ב מזה שנים רבות. לפני כשנתיים הקימה החברה מפעל יצרני בפנסילווניה, בו היא מעסיקה כ-70 עובדים.



עמוס נצר, מנכ"ל פלרם, התייחס למהלך בו נוקטת החברה, ומסר כי "הרחבת הפעילות הנוכחית תאפשר לנו להמשיך ולהגדיל את כושר הייצור, האחסנה והשירותים הלוגיסטיים הנדרשים לחברה, לאור הגידול במכירות בשוק האמריקאי".



לדברי נצר, "הרחבת הפעילות בארה"ב נעשתה במסגרת האסטרטגיה של החברה להמשיך ולחזק את מעמדה הבינלאומי. אנו עדים לצמיחה בהיקף המכירות בשוק האמריקאי, ולהערכתנו הרחבת הפעילות תבוא לידי ביטוי בשורת ההכנסות כבר בתקופה הקרובה - מכירות פלרם בארה"ב לבדה יסתכמו בלמעלה מ-160 מיליון שקל בשנת 2003".



פלרם סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם הכנסות בהיקף של כ-312.3 מיליון שקל, גידול של כ-17% בהשוואה להכנסות שהושגו בתקופה המקבילה. בשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי של כ-6.2 מיליון שקל - כ-31% פחות מהרווח הנקי אותו הציגה בששת החודשים הראשונים של שנת 2002.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully