וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוז קורפ מוכרת את קבוצת הבייסבול לוס אנג'לס דודג'רס

סוכנויות הידיעות

12.10.2003 / 11:36

התנאים הכספיים של העסקה, אשר זכתה לאישור ליגת הבייסבול האמריקאית, לא נמסרו



ניוז קורפ , ענקית המדיה הנמצאת בבעלות רופרט מרדוק, הודיעה על מכירת קבוצת הבייסבול לוס אנג'לס דודג'רס לקבוצת משקיעים בראשות יזם הנדל"ן, פרנק מקורט.



התנאים הכספיים של העסקה, אשר זכתה לאישור בעלי ליגת הבייסבול האמריקאית, לא נמסרו. בנוסף לקבוצה עצמה, נכללים בעסקה גם אצטדיון הקבוצה ונכסי נדל"ן סמוכים, כמו גם אתרי אימונים במדינת פלורידה בארה"ב וברפובליקה הדומיניקנית במרכז אמריקה.



ניוז קורפ רכשה את הדודג'רס מידיה של משפחת אומלי במארס 1997 תמורת 311 מיליון דולר. בתחילת השנה הנוכחית הגיש דיוויד צ'קטס, הנשיא לשעבר של מדיסון סקוור גארדן, הצעת רכש של 650 מיליון דולר עבור הקבוצה, אולם בהמשך משך את הצעתו.



החלטת ניוז קורפ למכור את הדודג'רס משתלבת במגמה הכללית הקיימת בקרב תאגידי המדיה הגדולים. בחודש מאי מכרה וולט דיסני את קבוצת הבייסבול אנהיים אנג'לס לאיל הפרסום ארטורו מורנו תמורת 180 מיליון דולר. בחודש שעבר הודיעה איי.או.אל-טיים וורנר על מכירת מרבית נכסי הספורט שלה, בהם קבוצת הכדורסל אטלנטה הוקס וקבוצת ההוקי קרח אטלנטה תרשרס. עם זאת, AOL ממשיכה להחזיק בקבוצת הבייסבול אטלנטה ברייווס.



פרנק מקורט משמש כנשיא ומנכ"ל חברת הנדל"ן מקורט מבוסטון. בעבר עמד בראש קבוצת משקיעים, שהגישו הצעות לרכישת קבוצות הבייסבול בוסטון רד סוקס ואנהיים אנג'לס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully