וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר ירד ל-4.412 שקל במסגרת המסחר באופציות

אמיר טייג

12.10.2003 / 15:21

שער המטבע האמריקאי ירד ב-0.2% ביחס לשערו היציג. הדולר הוסיף להיסחר בטווח הצר, שמאפיין את המסחר בתקופה האחרונה

שער הדולר, כפי שנגזר מהמסחר באופציות שקל-דולר, עומד בתום שעות המסחר המקוצר על רמה של 4.412 שקלים - ירידה של 0.2% ביחס לשערו היציג. גם היום הוסיף הדולר להיסחר בטווח הצר שמאפיין את המסחר בתקופה האחרונה. היציבות היחסית במסחר בדולר נמשכת, לאחר שבשבוע שחלף נסחר המטבע האמריקאי ללא שינוי ניכר למרות רצף האירועים הבטחוניים בסוף השבוע הקודם, ויום הכיפורים. בסיכום השבוע שעבר, התחזק הדולר מול השקל בשיעור קל של 0.16%.

סוחרי חדר המסחר של גיפט, מקבוצת אילנות בטוחה, כותבים כי נוכח "קיבעונו" של השקל בטווח צר של מחירים במשך תקופה כה ארוכה, ונוכח התנודתיות הגבוהה לאחרונה של המטבעות בשאר העולם, גדל הסיכוי לתנודה חדה של השקל ולעלייה בסטיות התקן לקראת סוף השנה. להערכתם, לקראת שבוע המסחר של חול המועד, נמצאת רמת התמיכה של הדולר ב-4.40 שקלים ורמת ההתנגדות מצויה ברמה של 4.43 שקלים.

הדולר היציג נקבע ביום שישי בעלייה קלה של 0.18% לרמה של 4.421 שקלים. לאחר קביעת השער היציג לא רשם הדולר שינוי מהותי. היורו היציג התחזק קלות ב-0.27% ונקבע ברמה של 5.188 שקלים. לעומת שערו ביום חמישי בערב שמר היורו על יציבות.

אבי שריר מחדר המסחר של אקסלנס אומר כי בשבוע הקרוב לא צפוי מסחר ער נוכח החגים. עם זאת, בניגוד לדעה הרווחת, אומר שריר כי לא מן הנמנע שאירוע בטחוני זה או אחר במהלך החג יעורר תנודתיות גבוה במטבע המקומי. "השבוע שחלף אופיין באיפוק נוכח האירועים הבטחוניים - אך אין זה אומר כי מה שהיה הוא שיהיה", אומר שריר. להערכתו, הדולר יוסיף לנוע בשבוע הקרוב בטווח של 4.38-4.45 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully