וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג תספק פתרון לטלוויזיה אינטרקטיבית

צור דאר

13.10.2003 / 11:03

ענקית האלקטרוניקה חתמה על הסכם שותפות עם שתי חברות ישראליות וחברה אמריקאית. הפתרון המשולב יאיץ ויפשט יישום שירותים חדשים מייצרי הכנסה

ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית סמסונג (Samsung Electronics) הודיעה היום כי תספק פתרון מלא למפעילי טלקום המתכננים ליישם וידיאו על גבי שירותי xDSL, באמצעות הסכם שותפות שנחתם עם אורקה אינטראקטיב (Orca Interactive) ואופטיבייס (Optibase) הישראליות, וקסנה (Kasenna) האמריקאית. הפתרון המשולב יאיץ ויפשט את הדרך בה מפעילי טלקום יישמו שירותים חדשים מייצרי הכנסה.

הפתרון המשולב יאפשר השקת שירותי טלוויזיה רבת ערוצים, וידיאו עפ"י דרישה, הקלטת וידיאו דיגיטלית ללא מכשיר או קלטות, פונקציית TST (המאפשרת "לעצור" שידור חי ולהמשיך לראותו מאוחר יותר) ושירותים מתקדמים נוספים. פתרון זה יוצע לנותני שירותים בעולם הטלקום, המתחרים כיום בחברות הכבלים.

המערכת כוללת את פתרון ה-AceMAPTM של סמסונג לריבוי שירותים, תוכנת ה-MediaBase XMP של קסנה לטיפול בריבוי פורמטים לווידיאו לפי דרישה, ה-MGW 5100 של אופטיבייס לקידוד חי בערוצי טלביזיה דיגיטלית ומוזיקה, ופתרונות תוכנת הביניים של אורקה לניהול ואספקת שירותי בידור מורחבים.

החברות יציגו את המערכות במהלך תערוכת טלקום ז'נווה 2003, המתקיימת השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully