וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומברס מכרה פלטפורמת ה-Insight לפרטנר

גתית פנקס

13.10.2003 / 13:31

מספקת שירותים המותאמים לדורות הבאים של רשתות התקשורת ומשלבת טכנולוגיית קול ומידע. מכרה הפלטפורמה גם לאורנג' רומניה

פלטפורמת ה-Insight של קומברס אינה צפויה לתרום לחברה הכנסות משמעותיות ב-2003 וכן עד אמצע 2004 לכל המוקדם, כך לפחות מעריכים בהנהלת קומברס. בינתיים, עד שאלה יהפכו למהותיות יותר, קומברס דיווחה היום על חוזה חדש למכירת הפלטפורמה לחברת הסלולר הישראלית פרטנר, שלה 2 מיליון מנויים. למעשה, זו אחת ההכרזות הבודדות שקומברס ביצעה עד כה על מכירת הפלטפורמה.

"הבחירה של פרטנר היא תוספת חשובה מאוד לרשימה הצומחת של מכירות מוצלחות ל-InSight מאז הושק בתחילת השנה", אמר כרמל סופר, נשיא קומברס אירופה, בהודעת החברה, כך שניתן להבין כי בוצעו על ידי החברה מכירות נוספות שלא דווחו.

פלטפורמת ה-Insight מספקת שירותים המותאמים לדורות הבאים של רשתות התקשורת, ומשלבת טכנולוגיית קול ומידע. התקווה של החברה היא להחליף את בסיס ההתקנות הגדול שלה לטכנולוגיית התיבות הקוליות בסביבה החדשה, וכן לחדור ללקוחות חדשים. עד כה הודיעה קומברס על מכירה לאורנג' רומניה, וכעת היא מבצעת עסקה עם נציגתה של אורנג' בישראל, פרטנר, שנחשבת למפעילת שירותי התקשורת הסלולרית השנייה בגודלה בארץ.

לדברי רני חגג, סמנכ"ל שיווק מוצרים בקומברס הנמצא בתערוכת טלקום ז'נווה המתקיימת בימים אלה, פרטנר משיקה רשת חדשה וטרמינלים חדשים, והחשיבות של ההתקשרות היא גם בעובדה שמדובר בעסקה מקומית בישראל. "הודעה על עסקות חדשות היא גם פונקציה של הלקוחות שלנו, ואני מעריך כי נודיע על עסקות נוספות חדשות בקרוב", הוא אומר.

רמי רוזן, אנליסט בכיר באוסקר גרוס ישראל, מעריך כי המודל העסקי של ה-Insight כולל הסכם מסגרת עם לקוח שמגלם פוטנציאל גדול, תשלום מראש על העסקה וכן תמחור בהמשך לפי שירותים שהלקוחה מוכרת, במקרה הזה - פרטנר.

קומברס טכנולוג'י, החברה האם של קומברס (CNS), נסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של 3.3 מיליארד דולר. בשבוע שעבר הודיע לבורסת הנאסד"ק דיוויד קריינברג, סמנכ"ל הכספים של החברה, כי ביצע מימוש אופציות, ומכר 87 אלף מניות בשווי כולל של כ-1.5 מיליון דולר.

יש לציין כי הפעם האחרונה בה מכר קריינברג מניות קומברס היתה בפברואר 2001 לפי נתוני הבורסה האמריקאית. נכון לתחילת השנה היו ברשות קריינברג 302 אלף אופציות - חבילה שחלק הארי שלה היה מחוץ לכסף - כך שלאחר המימוש הנוכחי יש בידיו 215 אלף אופציות (בנות מימוש וכאלו שאינן) שהשווי הנוכחי שלהן הוא 3.7 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully