וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר ממשיך להיחלש

אמיר טייג

13.10.2003 / 14:27

שערו נקבע בירידה של 0.25% על 4.41 שקלים. היורו נחלש אף הוא, וירד ב-0.77% לרמה של 5.1482 שקלים

הדולר היציג המשיך להיחלש היום, כאשר שערו נקבע בירידה של 0.25% על רמה של 4.41 שקלים. רמה זו משקפת שפל של חודשיים וחצי. יש לציין כי לעומת הרמה בה נסחר אמש במסגרת האופציות, שמר הדולר היציג על יציבות. היורו היציג נחלש אף הוא היום, וירד ב-0.77% לרמה של 5.1482 שקלים, כ-1.2% מתחת לרמה בה נסחר בתום יום המסחר הקודם.

לאחר קביעת היציג מוסיף הדולר להיסחר על רמה של 4.409 שקלים, בדומה ליציג, היורו עובר לעלייה קלה של 0.11% ונסחר ברמה של 5.154 שקלים.

אבי קמחי מחדר המסחר של בנק אגוד מציין כי כמעט ולא מתקיים מסחר בין בנקאי היום נוכח חופשת חול המועד. "מרבית הסוחרים והחברות הגדולות נמצאים בחופש בימים אלו. כמו כן, המסחר בחו"ל הוא דל מהרגיל בעקבות חגים ביפאן וארה"ב", מציין קמחי. "בגלל רמת הנזילות הנמוכה לא מן הנמנע כי טווח המסחר יעלה מעט", אומר קמחי, ומעריך כי הדולר ייסחר במהלך ימי חול המועד בין רמה של 4.39 שקלים לרמה של 4.43 שקלים.

להערכת קמחי, הפרסומים לגבי ההסכם האלטרנטיווי המתגבש בין נציגים פלשתיניים ובין פוליטיקאים ישראליים נוסך מעט אופטימיות בשוק, דבר אשר עשוי להסביר את התחזקותו של השקל בשעה זו למרות התחזקות הדולר בעולם. לגבי רמת הריבית, מעריך קמחי כי הנגיד ימשיך את המגמה ויפחית את ריבית נובמבר ב-0.3% נוספים, אך מציין כי יש לחכות לנתוני המדד שיפורסמו ביום רביעי.

במהלך השבוע האחרון שמר הדולר על יציבות יחסית, וזאת למרות רצף האירועים הבטחוניים בסוף השבוע הקודם, ויום הכיפורים. בסיכום השבוע שעבר, התחזק הדולר מול השקל בשיעור קל של 0.16%. המסחר בדולר ממשיך להיות דל בימים האחרונים, וזאת נוכח חופשת חול המועד, וכן על רקע ירידה חדה בפעילות הגופים הזרים בשבועות האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully