וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: עליות קלות בפתיחה

גתית פנקס

13.10.2003 / 15:49

טאואר מזנקת בכ-17%. קומברס עולה בכ-2% על רקע הודעתה כי תספק לפרטנר מערכות המאפשרות אספקת שירותי ערך מוסף ל-2 מיליון מנוייה

המסחר בוול סטריט נפתח בעליות קלות במדדים המובילים ואולם ההערכות הן כי מחזורי המסחר היום יהיו נמוכים יחסית תוך המתנה לניצנים הראשונים של עונת הדו"חות בוול סטריט שמתחילה השבוע. מדד הנאסד"ק רושם בשעה זו עלייה של 0.5% ומדד הדאו ג'ונס מטפס ב-0.6%. סיבה נוספת למחזורים הבינוניים הצפויים היא יום קולומבוס שחל היום.

ההערכות של First Call הן שהחברות הנכללות במדד ה-S&P 500 ידווחו ברבעון השלישי של השנה על צמיחה של 15.8% ברווחיות, וזאת לעומת צמיחה של 12.5% שנרשמה ברבעון המקביל (זאת, אם מנטרלים את האפקטים של מחיקת הענק שביצעה לוסנט ברבעון השלישי ב-2002).

בין החברות הישראליות, בולטת במיוחד בשעה זו מניית טאואר שמזנקת ב-17.4% למחיר של 5 דולרים בהמשך לעלייה חדה גם בתל אביב של 11.3%. החברה לא סיפקה הסבר לעליות המרשימות.

חברת קומברס דיווחה היום על חוזה עם ספקית הסלולר השנייה בגודלה בישראל, פרטנר. במסגרת החוזה, מספקת קומברס לפרטנר מערכות המאפשרות אספקת שירותי ערך מוסף כגון שירותי וידיאו וקול ל-2 מיליון מנוייה. בעבור קומברס זו מהווה עסקה שנייה למערכת הנקראת אינסייט, לאחר חוזה קודם עם אורנג' רומניה. קומברס הוסיפה 70% מתחילת 2003, וכעת היא מטפסת ב-2.1% נוספים.

חברת אנ.די.אס מקבוצת ניוז קורפ המתמחה באספקת פתרונות טכנולוגיים לטלוויזיה דיגיטלית בתשלום (pay TV) הכריזה היום שחברת Sky ברזיל תספק את פתרון מקליט הווידיאו האישי (PVR) של אנ.די.אס הנקרא XTV ליותר מ-770 אלף מנוייה בברזיל. באמצעות הטכנולוגייה יוכלו המנויים המנויים לעצור, להעביר אחורנית או קדימה במהירות תכניות בשידור חי; להקליט תכנית אחת, בשעה שהם צופים בתכנית אחרת; לנהל את התוכן שנשמר בממיר שלהם, ולאתר תכניות בקלות. מניית החברה נסחרת ללא שינוי.

עוד בולטות: מניית בי.וי.אר מערכות שנופלת ב-17.5% ומניית פארמוס שעולה ב-11.7% למחיר של 2.8 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully