וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטורולה עולה ב-2.6%

יהודה שויצר

13.10.2003 / 15:59

מובילה את המגמה החיובית בבורסות וול סטריט. הנאסד"ק רושם עלייה של 0.6%, מדד דאו ג'ונס מתחזק ב-0.7%

עליות שערים נאות נרשמות בפתיחת שבוע המסחר בבורסות וול סטריט, עת דו"ח מעודד של מוטורולה וציפייה להמשך זרימה של דו"חות חיוביים השבוע מושכים מעלה את המדדים. מדד נאסד"ק רושם עלייה של 0.6%; מדד דאו ג'ונס מתחזק ב-0.7%.

השבוע צפוי להיות סוער במסחר בשוקי ההון של וול סטריט על רקע תחילתה של עונת הדו"חות הרבעוניים. מספר רב של חברות מובילות צפויות לדווח על תוצאותיהן הרבעוניות השבוע, במהלך שצפוי לספק רמזים נוספים לגבי היקף ההתאוששות בכלכלת ארה"ב.

הדו"חות הרבעוניים שיזרמו השבוע חוצים כמעט את כל הענפים החשובים בארה"ב. בין החברות המובילות שיפרסמו השבוע את תוצאותיהן נמצאות יצרנית מעבדי המחשב המובילה אינטל, חברות המחשבים IBM ואפל, יצרנית הסלולר נוקיה, יצרניות הרכב GM ופורד, קוקה קולה וחברות רבות נוספות.

בזירת המקרו צפויים להתפרסם השבוע בארה"ב נתוני המכירות הקמעוניות לספטמבר, מדד המחירים לצרכן לספטמבר ונתונים על מצב הכלכלה האמריקאית במסגרת הספר הבז' של הבנק הפדרלי.

ראשונה לדווח השבוע היתה מוטורולה שרשמה עלייה של 5% במכירות הרבעון השלישי ל-6.8 מיליארד דולר. החברה, שהקדימה את הדיווח הרבעוני להיום, רשמה רווח רבעוני נקי של 116 מיליון דולר, 5 סנט למניה, לעומת רווח של 111 מיליון דולר ברבעון המקביל.

לרבעון הרביעי צופה החברה מכירות של 7.5-7.8 מיליארד דולר. הרווח למניה יעמוד על 8-12 סנט. מניות החברה עולות על רקע הדו"ח ב-2.6%.

אינטל, שצפויה לדווח מחר, עולה ב-0.6%. IBM ואפל, חברות המחשבים שידווחו על תוצאותיהן ביום רביעי, עולות במחצית האחוז.

דיירקטי.וי, ספקית הטלוויזיה בלוויין הגדולה בארה"ב, עולה ב-0.9% לאחר שמסרה כי היא מצפה להכפיל את מספר מנוייה ל-20 מיליון לאחר שנרכשה על ידי ניוז קורפ. הגידול, בקצב של מיליון מנויים בשנה, צפוי להימשך בעשור הקרוב, אמר נשיא ניוז קורפ, פיטר צ'רנין, ל"פייננשל טיימס". דיירקטי.וי משרתת היום 10 מיליון מנויים בשוק הטלוויזיה בתשלום בארה"ב, הנשלט ברובו על ידי חברות הכבלים. השירות נמצא בבעלות חברת יוז אלקטרוניקס, שהוקמה על ידי ג'נרל מוטורס.

החברה האם, ג'נרל מוטורס, שתדווח על תוצאותיה ביום רביעי, עולה ב-1.2%; פורד עולה ב-0.5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully