וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטמ תשלב בנתבי הדור הבא שלה את מעבד הרשת של איזיצ'יפ

צורי דאר

13.10.2003 / 16:16

מעבד ה-NP-1c ישולב במערכות נתבים חדשות של באטמ, התומכות בפרוטוקול האינטרנט החדש - IPv6



חברת באטמ , ספקית מערכות תקשורת מבוססות חבילות IP, בחרה במעבד הרשת NP-1c של חברת הסטארט אפ איזיצ'יפ (EZchip Technologies) עבור הדור הבא של פלטפורמות הנתבים, התומכים בפרוטוקול האינטרנט החדש - IPv6 (פרוטוקול אינטרנט גרסה 6)

על פי דבריו של ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ, "באטמ מתמקדת באספקת יכולות פרוטוקול האינטרנט החדש - IPv6, כמו גם בתכניות מעבר מהפרוטוקול הנוכחי, IPv4, לפרוטוקול IPv6 החדש, במוצריה. השימוש במעבד הרשת המתקדם של איזיצ'יפ מאפשר לנו להציע פתרון מהיר בהרבה מהתחרות, וכמו כן מאפשר גמישות יוצאת דופן, העונה לדרישותיהם המיוחדות של לקוחותינו".



באטמ תציג אב טיפוס למערכת החדשה, מבוססת מעבד ה-NP-1c, בתערוכת טלקום המתקיימת השבוע בז'נווה.



איזיצ'יפ מפתחת מעבדי תקשורת בטכנולוגיה ייחודית - TOPcore, המאפשרת מיון ועיבוד נתונים על גבי שבב אחד במהירות של 10-40 ג'יגה-ביט. פתרונות השבב היחיד של החברה מאפשרים לבנות ציוד תקשורת עם יחסכון ניכר במספר הרכיבים, ההספק והעלות הכוללת של הפתרונות. לחברה 25 לקוחות ברמה של Design Wins (תכנון מוצר עתידי), מהן כ-10 הן יצרניות ציוד תקשורת מובילות.



איזיצ'יפ מיקנעם הוקמה ב-1999, כחברה בת של חברת לנאופטיקס, והיא מהווה כיום את פעילותה היחידה. איזיצ'יפ גייסה עד כה כ-54 מיליון דולר מלנאופטיקס, גולדמן סאקס, JK&B, סטאר ונצ'רס, תמר טכנולוג'י ונצ'רס, נוקיה ונצ'רס, וקרן ההלוואות פלנוס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully