וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: לונדון נסגרה בשיא של 13 חודשים; סגירה חיובית במגזר השבבים בעקבות דו"חות מוטורולה

רונן סרברניק

13.10.2003 / 20:11

עליות חדות במניות הביטוח הגרמניות; אליאנץ, חברת הביטוח המובילה באירופה, זינקה ב-4.1%; SAP עלתה ב-2.8% לקראת פרסום דו"חותיה ביום חמישי



בורסות אירופה נסגרו בעליות שערים, על רקע מבול הדו"חות הרבעוניים הצפוי בהמשך השבוע. בבורסת פרנקפורט עלה מדד דקס ב-2%; פאריס עלתה ב-1.6%; לונדון עלתה ב-1.2% לשיא של 13 חודשים.



צפי לדו"חות רבעוניים מעודדים מכמה מהחברות הבכירות באירופה שולח את מניותיהן לעליות מרשימות. פיליפס, היצרנית המובילה באירופה של מוצרי אלקטרוניקה, עלתה ב-3.7% על רקע ציפייה כי תדווח מחר על רווח של 32.3 מיליון יורו ברבעון, לעומת הפסד ברבעון המקביל.



מניות השבבים רשמו עליות יפות על רקע תוצאות מוטורולה הטובות מהצפוי: אינפיניון עלתה ב-2.7%; ARM הולדינגס ב-4.1%; STM עלתה ב2.1%; ואינפיניון התחזקה ב-2.7%.



יצרנית הסלולר הפינית נוקיה, שתדווח בהמשך השבוע, עלתה ב-1.5% על רקע ציפייה כי תדווח על צמיחה של כשליש ברווחיה ברבעון ל-811 מיליון יורו.



אליאנץ, חברת הביטוח המובילה באירופה, זינקה ב-4.1% ומשכה עמה את בורסת פרנקפורט לאחר דיווח ב"פייננשל טיימס" לפיו ממשלת גרמניה עומדת להצביע על חוק שיספק אוויר לנשימה עבור חברות הביטוח. במסגרת החוק המוצע יוכלו החברות להפחית מדיווחי המס שלהן הפסדים בגין השקעות כושלות בשוק ההון. אם אכן יתקבל, יחסוך החוק כ-10 מיליארד יורו לחברות ביטוח בגרמניה. מינכן רה רשמה עלייה של 4.4%; AXA עלתה ב-2.7%.



במניות הטלקום נרשמו עליות קלות - וודאפון עלתה ב-0.2% ובריטיש טלקום עולה ב-0.4%.



SAP, חברת התוכנה הגדולה באירופה, עלתה ב-2.8%. החברה צפויה לדווח על תוצאותיה הרבעוניות ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully