וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסה: האווירה החיובית צפויה להימשך גם הבוקר

ניצן כהן

14.10.2003 / 15:04

מתב צפויה לבלוט על רקע המו"מ בין דנקנר לתשובה. מניות הטכנולוגיה ימשיכו לרכז עניין. הפניקס צפויה לבלוט על רקע סגירת תיק החקירה שניהל מס הכנסה נגד בכיריה

אווירה חיובית צפויה הבוקר בפתיחת המסחר בבורסה של תל אביב. פעילים בשוק ההון התל אביבי ציינו הבוקר שהמשך העליות בוול סטריט גורם לאופטימיות בשווקים האירופיים, שמקרינה באופן חיובי על המסחר בבורסה של תל אביב.

אמש רשמו המדדים המובילים בארה"ב עליות שערים של כ-1%. מדד נרסד"ק עלה ב-0.95%, ונסגר ברמה של 1,933.53 נקודות, ומדד דאו ג'ונס עלה ב-0.93% ל-9,764.38 נקודות. המסחר בתל אביב ייפתח הבוקר כשמדד המעו"ף ברמה של 427.19 נקודות, מדד ת"א 100 ברמה של 448.04 נקודות, והתלטק 15 ברמה של 306.54 נקודות.

היום צפויות לרכז עניין מניות הטכנולוגיה שנהנות בימים האחרונים מאמון של המשקיעים, שמעריכים כי מחיר מניות אלה הגיע לרמות אטרקטיוויות שמצדיקות בחינה מחודשת של כדאיות ההשקעה בהן. מתב תרכז עניין על רקע האישור של חברת קבוצת דלק לפרסום ב"הארץ" לפני כ-10 ימים, ולפיו החברה החליטה לקדם את המו"מ עם איש העסקים שמואל דנקנר לרכישת חלק מהחזקותיו בחברת הטלוויזיה בכבלים.

עוד תרכז עניין מניית הפניקס על רקע סגירת תיק החקירה שניהל מס הכנסה נגדה ונגד בכיריה. כי"ל צפויה להמשיך לסבול מהורדת ההמלצות של בתי ההשקעות לידר ופועלים אי.בי.איי. האנליסט אורי הרשקוביץ מלידר ושות' כתב אתמול בעדכון ההמלצה למניית החברה כי כי"ל צריכה להדאיג את המשקיעים, בעיקר על רקע העלייה במחירי הנפט ובמחירי ההובלה הימית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully