וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהדורות חדשות ושידורים חוזרים בראש טבלת הצפייה

איילה צורף

14.10.2003 / 9:50

למקום הרביעי הגיעה תוכנית מיוחדת לסוכות של "לא נפסיק לשיר"; גם משחקי הספורט בלטו, ובראשם משחק הכדורגל של נבחרת ישראל נגד נבחרת צרפת



לראש טבלת המדרוג בשבוע שעבר הגיע משדר חדשות החג, ששודר במוצאי יום הכיפורים וצפו בו 27.1% ממשקי הבית, וכ-784 אלף צופים. מהדורות חדשות הגיעו לשלושת המקומות הראשונים בטבלה לפי צפיית פרטים. למקום הרביעי הגיעה התוכנית לא נפסיק לשיר, המיוחדת לסוכות.



מלבד מהדורות חדשות, מילאו את טבלת הצפייה שידורים חוזרים; שלוש מעשר התוכניות הראשונות בטבלה של משקי הבית הן שידורים חוזרים. כך למשל סרט הפעולה "6 ימים, 7 לילות", עם הריסון פורד ואן הייש. הסרט הגיע למקום השלישי בטבלת הצפייה של משקי הבית, עם 16.8%, ולמקום החמישי בטבלת הצפייה של פרטים, עם 402 אלף צופים.







גם התוכניות "מסע עולמי - אקסטרים" ושמש שודרו בשידור חוזר. מסע עולמי, ששידרה טלעד ביום רביעי, משכה כ-365 אלף צופים, 15.4% ממשקי הבית. שמש, ששודרה ביום חמישי, הגיעה לשיעור צפייה של 14.1%, כ-361 אלף צופים. תוכנית הגמר של "לא נפסיק לשיר - כוכב נולד", ששודרה גם היא בשידור חוזר, הגיעה למקום ה-12 בטבלת הצפייה של משקי הבית, עם שיעור צפייה של 12.8%.



משחקי הספורט בלטו לטובה בטבלה השבועית, ובראשם משחק הכדורגל של נבחרת ישראל נגד נבחרת צרפת. המשחק בין טורקיה לבריטניה, ששודר בערוץ 10, הגיע לתחתית הטבלה, עם שיעור צפייה של 8.4% ממשקי הבית, וכ-215 אלף צופים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully