וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוקטר אנד גמבל רכשה 3 מותגי כביסה בישראל

כתב וואלה! עסקים

14.10.2003 / 13:47

מנכ"ל החברה: הרבחנו את מגוון המוצרים לצרכן הישראלי, כדי להעניק לו מוצרי איכות במחיר הוגן. המותגים שנרכשו הם טיפ, ביומט ותינוקלין

פרוקטר אנד גמבל ישראל, הודיעה היום על רכישה של שלושת מותגי הכביסה: ביומט, טיפ ותינוקלין מחברת יוניליוור ישראל. מותגים אלו יצטרפו לאריאל וטייד, מותגי הכביסה של פרוקטר אנד גמבל, המשווקים כיום בישראל.

"זהו מהלך נוסף לביסוס מעמדה של פרוקטור אנד גמבל בישראל", אמר מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל, חוזה קרלוס גונזלס-הורטדו. "כחלק ממחויבותנו לשוק הישראלי, החלטנו להרחיב את מגוון מותגי הכביסה שאנו מציעים לצרכן הישראלי, על מנת להעניק לו, במיוחד באקלים הכלכלי הנוכחי, מגוון מוצרי איכות במחיר הוגן".

העסקה כוללת את רכישת המותגים (טיפ, ביומט ותינוקלין) ואת סימני המסחר שלהם. כיום, מיוצרים המותגים בקיבוץ זהר-דליה ובשלב הראשון לא יחול בכך שינוי. בעתיד, מתוכנן הייצור לעבור לאחד מ-15 מפעלי הדטרגנטים של פרוקטר אנד גמבל בעולם וזאת, בהתאם למדיניות העולמית של החברה.

שוק אבקות הכביסה בארץ מגלגל כ-215 מיליון שקל בשנה

שוק אבקות הכביסה בישראל מגלגל כ-215 מיליון שקל בשנה (עפ"י נתוני נילסן מיולי 2003). נתוני נילסן מצביעים על ירידה של כ-1.7% בהיקף השוק בהשוואה לשנה שעברה.

אבקות הכביסה מהוות כ-% 85 מהשוק, כאשר שאר השוק מתחלק שווה בשווה בין טבליות, נוזלי כביסה וחומרים לכביסה ביד. בשנה האחרונה ניכרת ירידה מסויימת בשימוש בטבליות, ככל הנראה בשל מחירן הגבוה באופן יחסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully