וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימושים קלים בוול סטריט מביאים לירידות קלות במדדים; EMC יורדת בכ-9%

רן דוידוב

14.10.2003 / 19:48

חברת אחסון הנתונים רוכשת חברת תוכנה ב-1.7 מיליארד דולר; ג'ונסון אנד ג'ונסון עלתה על התחזיות ומטפסת ב-1.8%; מריל לינץ' יורד ב-1.2% למרות זינוק ברווח הרבעוני



ירידות שערים קלות נרשמות בבורסות וול סטריט למרות דו"חות מעודדים מחברות מובילות מתחום הבנקאות והתעופה. דאו ג'ונס ונאסד"ק יורדים ב-0.1%.



"השוק תקוע בהלך נפש של "שני צעדים קדימה, צעד אחד אחורה" כשנראה שהפרים מגלים חשש קודם לשיאה של עונת הדו"חות", אומר ויליאם פ. ליבסיי, אנליסט טכני בכיר בקרייזלר טריידר, חברת בת של צ'רלס שוואב. "החדשות הטובות הן שכל התפרצות נוטלת את השוק לשיא גבוה יותר וכל נסיגה נבלמת ברמה גבוהה יותר. כך ממשיך השוק לרשום סדרה של נקודות שיא ונקודות שפל גבוהות יותר, וזהו סימן פרי לכל דבר".



היום לא צפויים להתפרסם נתוני מקרו, אך השוק מצפה בדריכות לתוצאות ענקית השבבים אינטל שתדווח לאחר תום המסחר. אינטל יורדת ב-0.3% טרם פרסום הדו"ח.



בנק ההשקעות מריל לינץ' יורד ב-1.2% למרות שפירסם דו"ח טוב מהצפוי. מריל רשם זינוק של 45% ברווח ברבעון השלישי, הודות למסחר באג"ח וצמיחה בתחום בנקאות השקעות. הרווח הנקי היה מיליארד דולר, או 1.04 דולר למניה. תחזיות השוק צפו כי הבנק ירשום רווח של 85 סנט. תוצאות אלו עלו אף על תוצאות הרבעון הקודם. הכנסותיו הכוללות של מריל לינץ' היו 5.1 מיליארד דולר, עלייה של 16% לעומת הרבעון המקביל ב-2002.



בנק אוף אמריקה (סימול BAC), הבנק השלישי בגודלו בארה"ב, דיווח על עלייה ברווחיו ברבעון השלישי הודות לעלייה בעסקי המשכנתאות ובהפקדות. הבנק רשם רווח נקי של 2.92 מיליארד דולר, 1.92 דולר למנייה, לעומת רווח של 2.42 מיליארד דולר ברבעון המקביל. מניות הבנק עולות בשיעור קל של 0.3%.



ג'ונסון אנד ג'ונסון דיווחה על עלייה גבוהה מהצפוי ברווח ברבעון השלישי ל-69 סנט למניה, מ-57 סנט למניה בתקופה המקבילה. הגידול ברווח נבע בעיקר מחולשת הדולר ומחטיבת הסטנטים. מניות ענקית הקוסמטיקה והתרופות עולות ב-1.8%.



גאנט (סימול GCI), מו"ל העיתונות הגדול בארה"ב, רשם רווח נקי של 279 מיליון דולר ברבעון השלישי. גאנט מוציא לאור כמאה עיתונים בארה"ב לרבות העיתון USA Today. מניות גאנט עולות בכ-2%..



הכנסות מו"ל העיתונות דאו ג'ונס, המו"ל של הוול סטריט ג'ורנל, צמחו ל-376 מיליון דולר ברבעון. מניותיו נסחרות ביציבות.



EMC (סימול EMC), חברת אחסון המידע, יורדת ב-8.5% לאחר שהודיעה על רכישת חברת Documentum (סימול DCTM) ב-1.7 מיליארד דולר במניות. הרכישה, המהווה פרמיה של 28% ביחס למחיר השוק של Documentum, שולחת את מניות Documentum לעלייה של כ-16%.



EMC צפויה להפחית את הרווח למנייה ברבעון הראשון של 2004 ב-2 סנט כתוצאה מהפרשה שתבצע בגין הרכישה. לרבעון השלישי צופה החברה הכנסות של 1.51 מיליארד דולר על רווח של 7 סנט למנייה.



חברת התעופה דלתא אייר (סימול DAL) צימצמה הפסדיה במחצית ל-164 מיליון דולר ברבעון השלישי על רקע עלייה בהכנסות מטיסות בקיץ. מניות החברה יורדות ב-4.5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully