וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאוששות בשוק התקשורת בארה"ב ברבעון השלישי: 3 ענקיות מדיה רשמו שיפור בתוצאותיהן על רקע עלייה בהכנסות הפרסום

רונן סרברניק

14.10.2003 / 20:09

גאנט, המוציאה לאור של עיתון "USA טודיי" רשמה רווח של 279 מ' ד'; סקריפס רשמה רווח של 51.9 מ' ד'; דאו ג'ונס, המוציאה לאור של "וול סטריט ג'ורנל", רשמה רווח של 9 מ' ד'



תוצאותיהן של חברות העיתונאות והמדיה האמריקאיות גאנט (סימול GCI) חברת E.W סקריפס (סימול SSP) ודאו ג'ונס (סימול DJ) עמדו בתחזיות האנליסטים ברבעון השלישי או עלו עליהן, על אף עלייה בעלות הדפסת העיתונים וירידה בפרסום הפוליטי.



גאנט, המוציאה לאור של עיתון "USA טודיי", היומון הנמכר ביותר בארה"ב, רשמה רווח של 279 מיליון דולר, 1.03 דולר למניה, על הכנסות של 1.63 מיליארד דולר. גם הכנסות וגם רווחי החברה גבוהים ב-5% מבתקופה המקבילה בשנה הקודמת.



החברה ציינה עלייה בביקוש לפרסום בתחומי התיירות, טלקום, קמעונות ופרמצבטיקה, בעיתון ה-USA טודיי, אך גם ירידה בפרסום הפוליטי, מודעות הדרושים והקמעוניות המקומיות. העלייה בהכנסות חטיבת העיתונות עזרה למנוע פגיעה ברווחי החברה, על אף ירידה של 6% בהכנסות חטיבת הטלוויזיה.



סקריפס רשמה רווח של 51.9 מיליון דולר, 64 סנט למניה, על הכנסות של 441 מיליון דולר ברבעון השלישי. החברה דיווחה על עלייה בפרסום ברשתות הטלויזיה שלה: Home & Garden Television ו- Food Network. בדומה לגאנט, דיווחה סקריפס על ירידה בפרסום מודעות דרושים בעיתוניה.



חטיבת העיתונות רשמה הכנסות של 164 מיליון דולר ורווח של 60.9 מיליון דולר, בדומה לתקופה המקבילה בשנה הקודמת.



חברת דאו ג'ונס, המוציאה לאור של עיתון "וול סטריט ג'ורנל", רשמה רווח של 9 מיליון דולר, 11 סנט למניה, על הכנסות של 376 מיליון דולר ברבעון השלישי. הכנסות החברה היו גבוהות ב-6.7% מרמתן בתקופה המקבילה בשל עלייה חדה בפרסום ב"וול סטריט ג'ורנל", בעיקר בחודש ספטמבר.



למרות שהחברה הודיעה כי אינה רואה את סוף תקופת המיתון של מגזר הפרסום, היא מסרה כי לפי נתוניה עבר המגזר את נקודת השפל. דאו ג'ונס מסרה כי בכוונתה לרשום רווח של 40 סנט למניה ברבעון הרביעי, בהתאם לתחזיות האנליסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully