וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלר-חומסקי & ורשבסקי קיבלו תקציב מותגי כביסה

איילה צורף

15.10.2003 / 7:24

על פי הערכות תקצה פרוקטר אנד גמבל לכל הפחות מיליון דולר לטיפול במותגים טיפ, ביומט ותינוקלין. הורטדו: "יש להשקיע סכומים משמעותיים בשיווק ובפרסום"

תקציב הפרסום של המותגים טיפ, ביומט ותינוקלין יימסר לאדלר-חומסקי & ורשבסקי GREY - כך אומר ל-TheMarker מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל, חוזה קרלוס גונזלס-הורטדו.

"אלו מותגים יציבים ויש בכוונתנו לחזק אותם עוד יותר. כעת, לאחר שהסתיים שלב הרכישה, נתחיל להשקיע מחשבה כיצד לפתח אותם. בין השאר אנו בוחנים אפשרות למזג את המותגים טיפ וביומט אחד בתוך השני, או בתוך אחד המותגים האחרים שלנו, אריאל או טייד, וכמובן שישנה האפשרות להשאיר את שלושת המותגים עצמאיים, לצד שני המותגים הוותיקים".

אדלר-חומסקי & ורשבסקי הוא אחד מ-3 משרדי הפרסום המטפלים בתקציבי פרוקטר, לצד באומן-בר-ריבנאי וגלר-נסיס. כיום מטפל המשרד במותגים פיירי (נוזל כלים וחומרי ניקוי למדיח), פנטן (שמפו ומרכך שיער), הוגו-בוס לגברים ונשים (בשמים) ופרינגלס (חטיפים מלוחים), ואינו מטפל במותג מתחום הדטרגנטים.

בשנים האחרונות לא פורסמו המותגים הללו כלל, בעת שהיו בבעלותה של יוניליוור ישראל. "טרם החלטנו סופית כמה להקצות לפרסום המותגים, אך ברור לנו כי יש להשקיע סכומים משמעותיים בשיווק ובפרסום שלהם, כדי לקדם אותם", אומר הורטדו. על פי הערכות תקצה החברה סכום שאינו יורד ממיליון דולר לטיפול במותגים הללו.

על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, מתחילת השנה פירסמה החברה את אבקת הכביסה אריאל ב-4.6 מיליון דולר במחירי מחירון, באמצעות באומן-בר-ריבנאי. (המחירים בפועל נמוכים בכ-60%-70%). את אבקת טייד פירסמה החברה בהיקף של 4.2 מיליון דולר, במחירי מחירון, באמצעות גלר-נסיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully