וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסה: ציפייה למגמה חיובית

אלי דניאל

15.10.2003 / 8:24

זאת, על רקע העליות בוול סטריט ודו"חות אינטל. טבע פותחת בפער חיובי של 2.4%. הפעילות הערה במניות דנקנר השקעות ומתב עשויה להימשך;

בתום מספר ימים של עליות, השתנתה אתמול מגמת המסחר בבורסה של תל אביב, והמדדים המובילים רשמו ירידות שערים מתונות של עד 0.5%. היציבות במסחר בדולר בשוק המט"ח, עליות השערים שנרשמו אמש בוול סטריט והדו"חות המצוינים אותם פירסמה יצרנית השבבים הגדולה בעולם, אינטל, יתרמו לאווירה חיובית בפתיחת המסחר. היום גם יפורסם מדד המחירים לצרכן לחודש ספטמבר, ועל פי התחזיות המוקדמות אנו צפויים להתבשר על עלייה בשיעור של 0.2%-0.4%.

מניית טבע פותחת את המסחר עם פער ארביטראז' חיובי של 2.4%. אמש טיפסה המניה במסחר בנאסד"ק בשיעור חד של 3.1% על רקע הפרסום ב"וול סטריט ג'ורנל" לפיו מינהל המזון והתרופות האמריקאי, ה-FDA, עשוי לדחות את העתירות שהוגשו בנוגע לביטול המסלול המהיר לאישור תרופות גנריות. כמו כן, אתמול נודע כי המחזיקים באיגרות החוב להמרה של החברה, מסדרה בהיקף של 550 מיליון דולר אשר הונפקה לפני שלוש שנים, בחרו להמירן למניות טבע, וזאת בעקבות הודעתה של החברה על כוונתה לנצל את האופציה שניתנה לה, ולבצע פדיון מוקדם.

בשאר מניות הדואליות קיימים פערי ארביטראז' מעורבים: מניית נייס תחל את היום עם פער חיובי של 0.8%, ומניית אודיוקודס תפתח בפער חיובי של 1.2%. מנגד, מניית פרטנר פותחת בפער שלילי של 1.4%, ומניית אלווריון תתחיל את המסחר עם פער שלילי של 2.9%.

הפעילות הערה במניות חברת הכבלים מתב ובעלת השליטה בה, דנקנר השקעות , עשויה להימשך גם היום על רקע המגעים המתנהלים בין דנקנר השקעות לקבוצת דלק של יצחק תשובה בנוגע לרכישת חלק מהחזקותיה של חברת ההשקעות במניות חברת הכבלים. אתמול זינקה מניית דנקנר השקעות בשיעור חד של 15.7%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully