וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשפחתיות המבוקשות בישראל: מאזדה3 היא המשפחתית/קומפקטית בעלת הביקוש הגבוה ביותר כרכב חדש

אסף בר-שי / הגה

15.10.2003 / 9:32

כך עולה מניתוח הביקוש של גולשי מוטוקאר בשבוע האחרון; במקום השני רנו מגאן II סדאן; במקום השלישי טויוטה קורולה, ואחריה במקום רביעי פולקסווגן גולף



המכונית היפנית החדשה, מאזדה3, היא המשפחתית/קומפקטית בעלת הביקוש הגבוה ביותר בשוק הישראלי כרכב חדש. כך עולה מניתוח הביקוש של גולשי מוטוקאר בשבוע האחרון. למרות מחירה הגבוה (מ-121 אלף שקל) יוצרת המכונית התעניינות רבה בשוק הישראלי. במהלך השבוע האחרון נכנסו לא פחות מ- 1,790 איש לדף של מאזדה3 בקטלוג המכוניות של מוטוקאר. אנשי דלק מצהירים שעד כה הוזמנו כאלפיים מכוניות כאלה.



במקום השני נמצא להיט אחר: רנו מגאן II סדאן, עם 1,012 גולשים שנכנסו לעיין במפרט הטכני של המכונית. מדובר בגרסת ארבע הדלתות המאובזרת והמשתלמת שמציעה חבילה מצוינת ב- 114 אלף שקלים. במקום השלישי, שומרת על כוחה, נמצאת הקומפקטית הנמכרת בישראל בשנה האחרונה ? טויוטה קורולה (932 גולשים בשבוע החולף) ואחריה ? חרף גילה ומחירה ? פולקסווגן גולף ששומרת על התעניינות נאה ביותר (893).

סובארו אימפרזה מתברגת במקום מכובד בטבלה (שישי, 716 גולשים) ואחריה, עם 619 גולשים, נמצאת מאזדה לנטיס - שלמרות החלפתה והותק שלה שומרת על רמת התעניינות סבירה בהחלט. אודי A3, שהושקה בישראל בשבועות האחרונים, נמצאת במקום השמיני (598), אחריה יונדאי אלנטרה המחודשת (558) שאמנם איננה מצליחה לשחזר את רמת ההתעניינות והמכירות של גטס ואקסנט אך נהנית מביקוש טוב בהרבה ממה שהיתה רגילה לו.



בין האכזבות: פיג`ו 307 (מקום 10) שאיננה נוסקת למרות מסע הפרסום האחרון בעיתונים; שברולט אופטרה (מקום 13) שהתחילה בהתעניינות רבה אצל הקהל אך איבדה מומנטום במהירות, מיצובישי כריזמה (17) שמחכה לעזרה מלנסר החדשה, אופל אסטרה (18) וסיטרואן קסארה (22) שמחכות נואשות להחלפה וסוזוקי ליאנה (23) שלא הצליחה לשחזר את הצלחת המכונית שהחליפה ? סוזוקי באלנו.
בעידן המצב הכלכלי הקשה, הקהל הישראלי מתעניין יותר במכוניות יפניות (חמש מבין שבע הראשונות). מכוניות אירופיות יקרות (מלבד פולקסווגן גולף) נמצאות במקומות נמוכים בטבלת ההתעניינות ? מה שמשפיע מאוד על רמת המכירות של המכוניות הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully