וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית התצוגה החדשה של טויוטה תושק בתערוכת טוקיו

אסף בר-שי / הגה

15.10.2003 / 9:32

טויוטה PM מיועדת לשאת אדם אחד ונושאת את נהגה בתוך תא דמוי ילקוט, שהיציאה ממנו היא מלפנים; המנוע החשמלי שלה ממוקם מאחורי הנהג, כדי לסייע ביציבות המכונית



היא יודעת לקחת כמה חברים (שלה) לטיול, היא יודעת להתרומם כדי לתת לך לצאת, או להנמיך את עצמה כדי שתיסע מהר, והיא גם משדרת לסביבה את מצב הרוח הרגעי שלך. קוראים לה "PM", והיא מכונית התצוגה החדשה של טויוטה היפנית, שתוצג בתערוכת טוקיו.



PM (Personal Mobility ? תנועה אישית) היא מכונית קטנטנה, שמיועדת לשאת אדם אחד עם מעט ציוד. היא נושאת את נהגה בתוך תא דמוי ילקוט, שהיציאה ממנו היא מלפנים. כשהנהג צריך לצאת מהמכונית היא מגביהה את עצמה, שיהיה נוח. וכשצריך לנסוע מהר היא מנמיכה את עצמה לפי מהירות הנסיעה לטובת אוירודינמיות ויציבות משופרות. המנוע החשמלי שלה ממוקם מאחורי הנהג, כדי לסייע ביציבות המכונית.



ויש גם את הפן החברתי. PM יודעת לתקשר עם מכוניות אחרות מאותו סוג. אם אתה נוהג באחת כזאת וחבר שלך נוסע באחרת תוכלו לתקשר ביניכם מ`אהלן משה מה העניינים` ועד `תרד לי כבר מהזנב`. אפשרות נוספת: מספר מכוניות כאלו יכולות לנסוע ביחד והראשונה מובילה את כל שאר השיירה, שמתוכננת ל`טייס אוטומטי`. ואם מאוד חשוב לכם לספר לעולם מהו מצב הרוח הנתון שלכם המכונית תביע זאת באמצעות צבעים ייחודיים למצב הזה.



היינו מאוד רוצים לנהוג באחת כזאת, אבל לא נראה שמשהו דומה לזה עומד לעבור לייצור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully