וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליל ממשיכה להתרחב לאירופה: הקימה חברה בת באנגליה

הרצל לקס

15.10.2003 / 10:13

לפני חודשיים הודיעה קליל על הקמת חברה בת בפולין; המנכ"ל מלאכי אלפר: זיהינו מגמה של מעבר גובר לשימוש באלומיניום באנגליה - צופה לחברה מכירות של 16 מיליון שקל



יצרנית האלומיניום קליל , שבשליטת צורי דבוש, הודיעה על הקמת חברה בת באנגליה, לה היא צופה מכירות בהיקף של 16 מיליון שקל. מלאכי אלפר מנכ"ל קליל מסר כי "אנו מזהים באנגליה מגמה של מעבר הולך וגובר לשימוש באלומיניום הניתן למיחזור, עקב לחץ של ארגונים ירוקים. בנוסף לקירות מסך ומבני ציבור המגבירים את הביקוש למוצרי אלומיניום מתקדמים".



בשלב ראשון תתמקד החברה האנגלית בשיווק ומכירה של מערכות ע"פ דרישת הלקוח, לאחר מכן יימכרו מערכות אלומיניום מתוצרת קליל ישראל, ובהמשך תיבחן האפשרות של ייצור מקומי.



הנהלת החברה רואה במהלך חלק מאסטרטגיה של צמיחה שמטרתה לגוון יותר את פעילויות החברה, ולהקטין את סיכוני השוק המקומי הממותן. קליל פועלת מזה כמה שנים בשוק האנגלי וכעת היא מנסה לבסס עצמה כספק מקומי, עם הנהלה ועובדים מקומיים. "לאחר 4 שנים רצופות של ירידה ביצוא, הצלחנו להגדיל את היקף היצוא ברבעון השני ל-10 מיליון שקל, לעומת 100 אלף בלבד ברבעון הראשון של 2002" אמר אלפר שהדגיש כי החברה רואה בהגדלת מרכיב היצוא מתוך המכירות יעד מרכזי.



לפני כחודשיים הודיעה החברה גם על הקמת חברה בת בפולין שתעסוק בלוגיסטיקה ותמיכה טכנית למערך השיווק של קליל באירופה והשוק הפולני המתעורר, בעיקר בתחום הבנייה.



את המחצית הראשונה של 2003 סיימה קליל בהפסד תפעולי של 8 מיליון שקל והפסד נקי של 12.8 מיליון שקל. ההפסדים נבעו בעיקר משחיקת המחירים המתמשכת בתחום פרופילי האלומיניום.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully