וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על בד מרחיבה את כושר הייצור: תשדרג קו ייצור לבדים לא ארוגים לטכנולוגית ספנלייס בהשקעה של 7 מיליון יורו

אלי דניאל

15.10.2003 / 11:49

בעוד כחודש תתחיל החברה בהקמתו של מפעל חדש בארה"ב בהשקעה של כ-15 מיליון דולר; המפעל ישמש לייצור מטליות לחות והוא צפוי להתחיל בייצור באמצע השנה הבאה



חברת על בד , הנמצאת בשליטת קיבוץ משואות יצחק, תשקיע 7 מיליון יורו בשדרוגו של קו ייצור לבדים לא ארוגים. במסגרת תהליך השדרוג, תהליך אשר החל בימים אלה, תסב על בד קו ייצור של בדים המיוצרים בטכנולוגיית "כמיקל" - טכנולוגיה המיועדת לאריזות עגולות, לקו ייצור של בדים בטכנולוגיית "ספנלייס" המיועדת לאריזות מרובעות, כל זאת בשל העלייה בביקושים למטליות לחות המבוססות על טכנולוגיה זו.



תהליך השדרוג אמור להסתיים בראשית שנת 2004, וקו הייצור החדש ייכנס להרצה במהלך הרבעון השני של השנה הבאה. השקעתה של על בד כוללת גם בנייה של מבנה ורכישת מכונות. עם סיומו של התהליך יהיו לחברה שלושה קווי ייצור לבדים לא ארוגים - שניים בטכנולוגיית ספנלייס ואחד בטכנולוגיית כמיקל. בחברה מוסיפים כי לאחר השלמת השדרוג תייצר על בד את כל חומר הגלם עבור מפעלה של החברה הבת הגרמנית, FHW.



נזכיר כי על בד נמצאת בתחילת תהליך ההקמה של מפעל חדש למטליות לחות בצפון קרולינה, ארה"ב, בהשקעה של כ-15 מיליון דולר. החברה החליטה על מיקומו של המפעל החדש בשל חבילת המענקים והטבות המס שהיא תקבל. המפעל החדש אמור להעסיק תוך ארבע שנים כ-180 עובדים והוא צפוי להתחיל בייצור באמצע שנת 2004. בהקשר זה מסר אמנון ברודי, מנכ"ל החברה, ל-TheMarker כי "בימים אלה אנו נמצאים בשלבים אחרונים של תכנון המפעל החדש בארה"ב. בעוד כחודש צפויות להתחיל עבודות ההקמה של המפעל אשר תוצרתו תימכר אך ורק בשוק האמריקאי".



על בד סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם הכנסות בהיקף של כ-239.6 מיליון שקל, גידול של 4% בהשוואה להכנסות שהושגו בתקופה המקבילה. בשורה התחתונה דיווחה החברה על רווח נקי של כ-20.4 מיליון שקל - כ-27% יותר מרווחי ששת החודשים הראשונים של שנת 2002.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully