וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: עליות השערים מתחזקות בעקבות הדו"ח החיובי של אינטל; פאריס עולה ב-1.3%

יהודה שויצר

15.10.2003 / 11:53

ASML מזנקת ב-9% בעקבות דו"ח מעודד; עליות במניות הפיננסים בהובלת פרודנשל, שעולה ב-2.1%; קמעונאית מוצרי האלקטרוניקה תומסון עולה ב-1.3%; אריקסון עולה בכ-3.6%



עליות השערים בבורסות אירופה מתחזקות על רקע עליות חדות במניות השבבים והטכנולוגיה. בפרנקפורט רושם מדד דקס עלייה של 1.3%; מדד CAC בפאריס עולה ב-1.3%, ובורסת לונדון מתחזקת ב-1.1%.



דו"ח מעודד במיוחד של ענקית מעבדי המחשב אינטל מוביל לעליות חדות במניות חברות השבבים האירופיות. אינפיניון הגרמנית עולה בכ-2.9%; מניית ST הצרפתית מתחזקת ב-2.2%, ו-ARM הלודיגס עולה ב-2%.



ASML, יצרנית הציוד לייצור שבבים מהולנד, מזנקת ב-9% לאחר שדיווחה על צמצום הפסדיה ברבעון ועל שיפור מעודד בהזמנות החדשות. הפסדיה של ASML ברבעון השלישי הצטמצמו ל-31 מיליון יורו -כמחצית מהפסדיה ברבעון המקביל. ההפסד תאם את תחזיות האנליסטים.



אריקסון עולה בכ-3.6% לאחר שפירסמה תוצאות מקדימות לרבעון השלישי של מיזם הסלולר סוני-אריקסון. אריקסון, המחזיקה במחצית ממניות המיזם, מסרה כי ברבעון נמכרו 7.1 מיליון מכשירי סלולר של המיזם, המשקפים עלייה של 42% ביחס לרבעון המקביל. המכירות עלו בכ-50% ל-1.305 מיליארד יורו.



מניות הטלקום רושמות עליות מתונות. וודאפון עולה ב-0.6%; MMO2 עולה ב-1.6%. חברת הסלולר ההולנדית KPN עולה בשיעור קל של 0.2%, למרות שדיווחה כי מספר מנוייה עלה ל-14 מיליון.



קמעונאית מוצרי האלקטרוניקה תומסון עולה ב-1.3%, למרות שדיווחה על ירידה של 13.6% במכירות הרבעון ל-2 מיליארד יורו. הירידה היתה בהתאם לתחזיות.

במניות הפיננסים נרשמות עליות בהובלת פרודנשל, שמתחזקת ב-2.1%. בארקליס עולה ב-1.5%; מניית ING עולה ב-1.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully