וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NDS שידרגה את טכנולוגיית המשחקים המתקדמים של YES; ההכנסות מוערכות במיליוני דולרים בודדים

גתית פנקס

15.10.2003 / 12:08

סמנכ"לית ישראל ואמריקה הלטינית: "YES היא הראשונה שאצלה הטכנולוגיה המשופרת פועלת; במקומות אחרים בעולם אנחנו צפויים לשדרג את התוכנות בקרוב"; המניה בשיא של שנה וחצי



בתחילת הקיץ הודיעה חברת הלוויין הישראלית YES כי היא מתכוונת להציע משחקים אינטראקטיוויים למנוייה בעלי יכולות גרפיות משופרות. היום היא מודיעה כי רכשה את הטכנולוגיה שתאפשר זאת מחברת אנ.די.אס מקבוצת ניוז קורפ, המתמחה בפתרונות אינטראקטיוויים מאובטחים לטלוויזיה דיגיטלית בתשלום. החוזה בין החברות מוערך בשוק ההון במספר מיליוני דולרים, אם כי ב-NDS מסרבים לספק נתונים פיננסיים - אך מציינים כי קיבלו תשלום מסוים עבור כל מנוי.



בעבר סיפקה NDS ל-YES את ה-NDS Core, וכעת היא ביצעה שדרוג לתוכנה שבממירים הדיגיטליים לטכנולוגיית ה-NDS Core VM, המאפשרת גמישות גדולה יותר וחוויית צפייה משופרת. "את המשחקים האינטראקטיוויים המשופרים השיקה YES לפני כשבוע", אומרת בת' ארז, סמנכ"לית איזור ישראל ואמריקה הלטינית ב-NDS, "כך שכיום הם מתאימים יותר לילדים וכוללים אנימציה 'חיה' ואמיתית יותר. את השדרוג ביצענו באמצעות הלוויין למנויים הקיימים של YES, והיא חברת הלוויין הראשונה שאצלה הטכנולוגיה המשופרת של ה-VM פועלת. ישנם מקומות אחרים בעולם בהם אנחנו צפויים לשדרג את התוכנות בקרוב", היא מוסיפה.



ל-YES יש כ-400 אלף מנויים. הפנייה של YES אל המנויים הצעירים נעשית גם באמצעות הג'ויסטיק האלחוטי שהושק באחרונה. הטכנולוגיה של NDS מאפשרת גרפיקה תלת ממדית עשירה והתאמת תבנית תוכן אינטראקטיווי אישית למסכי הטלוויזיה שלהם. המשחקים הראשונים פותחו והושקו לאחרונה על ידי GooMe Interactive ו-Connect TV.



NDS דיווחה ברבעון השני (הרביעי הפיסקלי) על הכנסות של 88.1 מיליון דולר, ובשורה התחתונה היא הציגה רווח נקי של 11.9 מיליון דולר, לאור ירידה בהוצאות התפעוליות. ב-2003 הפיסקלית כולה החברה מכרה ב-393.8 מיליון דולר, והרווח הנקי היה 43.2 מיליון דולר. שווי השוק של NDS הוא מיליארד דולר לאחר שהשלימה עלייה של 170% מתחילת השנה. בכך שבה החברה לרמות בהן נסחרה לפני שנה וחצי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully