וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: סגירה חיובית על רקע דו"חות אינטל; ASML נסקה ב-9% לאחר שדיווחה על שיפור בהזמנות החדשות

רונן סרברניק

15.10.2003 / 19:43

אריקסון עלתה ב-2.9% לאחר שפירסמה תוצאות מקדימות לרבעון השלישי של מיזם הסלולר סוני-אריקסון; מניות הפיננסים רשמו עליות בהובלת פרודנשל, שהתחזקה ב-2.2%



בורסות אירופה נסגרו במגמה חיובית על רקע עליות חדות במניות השבבים והטכנולוגיה. בפרנקפורט רשם מדד דקס עלייה של 0.8%; מדד CAC בפאריס עלה ב-0.9%; בורסת לונדון התחזקה ב-0.9%.



דו"ח מעודד במיוחד של ענקית מעבדי המחשב אינטל הוביל לעליות חדות במניות חברות השבבים האירופיות. אינפיניון הגרמנית עלתה ב-2.4%; מניית ST הצרפתית התחזקה ב-1.7%; ARM הולדינגס עלתה ב-1.1%.



ASML, יצרנית הציוד לייצור שבבים מהולנד, זינקה ב-9% לאחר שדיווחה על צמצום הפסדיה ברבעון ועל שיפור מעודד בהזמנות החדשות. הפסדיה של ASML ברבעון השלישי הצטמצמו ל-31 מיליון יורו -כמחצית מהפסדיה ברבעון המקביל. ההפסד תאם את תחזיות האנליסטים.



אריקסון עלתה ב-2.9% לאחר שפירסמה תוצאות מקדימות לרבעון השלישי של מיזם הסלולר סוני-אריקסון. אריקסון, המחזיקה במחצית ממניות המיזם, מסרה כי ברבעון נמכרו 7.1 מיליון מכשירי סלולר של המיזם, המשקפים עלייה של 42% ביחס לרבעון המקביל. המכירות עלו בכ-50% ל-1.305 מיליארד יורו.



מניות הטלקום רשמו מגמה מעורבת. וודאפון עלתה ב-0.6%; MMO2 עלתה ב-0.8%. חברת הסלולר ההולנדית KPN ירדה בשיעור של 1.1%, למרות שדיווחה כי מספר מנוייה עלה ל-14 מיליון.



קמעונאית מוצרי האלקטרוניקה תומסון עלתה ב-1.3%, למרות שדיווחה על ירידה של 13.6% במכירות הרבעון ל-2 מיליארד יורו. הירידה היתה בהתאם לתחזיות.

במניות הפיננסים נרשמו עליות בהובלת פרודנשל, שהתחזקה ב-2.2%. בארקליס עלתה ב-1.3%; מניית ING עלתה ב-1.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully