וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה של 116% בהכנסות VI)Z(RT ברבעון הרביעי, ל-6.6 מיליון דולר

3.3.2001 / 14:37

מפתחת האולפנים הוירטואליים הישראלית, לשעבר RT-SET, רשמה הפסד של 3.04 דולר למניה ב-2000, מתוכם 34 סנט ברבעון הרביעי

אילן מוסנאים
ltpgt
מפתחת האולפנים הוירטואליים הישראלית, VI)Z(RT, ששינתה את שמה מ-RT-SET, הנסחרת בבורסת הנויר מרקט בגרמניה, מפרסמת את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2000 כולה.
lt/pgt

ltpgt
2000 היתה שנה טובה עבור החברה, שהשיגה צמיחה של 187% בהכנסותיה, שהסתכמו ב-18.8 מיליון דולר, לעומת 6.6 מיליון דולר ב-1999. עם זאת, בשורת ההפסד למניה חלה הרעה, והוא גדל ל-3.04 דולר למניה, לעומת הפסד של 1.47 דולר למניה ב-1999, כתוצאה מעלייה בהוצאות התפעוליות, עלויות המיזוג עם Peak Broadcast הנורווגית, והגידול בהוצאות המו"פ.
lt/pgt

ltpgt
כזכור, במהלך 2000 רכשה החברה את Peak Broadcast הנורווגית בעסקת מניות, לפי שווי חברה של כ-54 מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
ברבעון הרביעי של השנה הסתכמו ההכנסות ב-6.6 מיליון דולר, עלייה של 116% לעומת הרבעון המקביל, ולעומת הכנסות של 5.8 מיליון דולר ברבעון השלישי. החברה רשמה ברבעון הפסד נמוך, 34 סנט למניה.
ltbrgt
lt/bgtלחזק את המובילות הטכנולוגית ltbgt
יו"ר החברה, בז'ארן ברג, ציין כי החברה מרוצה מהתוצאות שהשיגה, ובעיקר מהצמיחה המהירה בהכנסות וההתרחבות, המעידים על הצלחת המודל העסקי החדש והמיזוג.
lt/pgt

ltpgt
מנכ"ל ונשיא החברה, שלמה נמרודי, הוסיף כי המיזוג הפך את החברה לספקית בעלת פתרון מושלם בתחום ציוד ההדמיה לגרפיקה תלת מימדית עבור אולפני טלוויזיה. לדבריו, השוק בו פועלת החברה התרחב לא רק בתחום האולפנים, אלא גם בשווקים נוספים להם נדרשת הטכנולוגיה.
lt/pgt

ltpgt
לדברי נמרודי, מטרת החברה לרבעונים הקרובים היא לחזק את המובילות הטכנולוגית שלה, להרחיב את נתח השוק שהיא תופסת בתחום האולפנים הווירטואליים, ולחדור לתחומים חדשים.
lt/pgt

ltpgt
נמרודי העריך כי השגת היעדים הללו, תוך המשך הגידול בהכנסות ושמירה על רמת גידול מיזערית בהוצאות, תאפשר לחברה לעבור לרווחיות כבר ב-2000.
lt/pgt

ltpgt
VI)Z(RT מפתחת מערכות היוצרות הדמיה גרפית וירטואלית תלת מימדית באולפני טלוויזיה. המערכות שלה מבטלות את הצורך בתפאורה ממשית וחוסכות בכך זמן, כוח אדם ושטח אחסון. התמחותה של החברה היא בשידורים חיים בפריים-טיים.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully