וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג אלקטרוניקס: עלייה של 6% ברווח על רקע עליות חדות במכירות מסכים שטוחים ושבבי זיכרון

רונן סרברניק

17.10.2003 / 9:54

יצרנית השבבים השנייה בעולם הודיעה שהיא שוקלת שותפות עם סוני בתחום המסכים השטוחים בהשקעה של 1.8 מיליארד דולר; גידול של 12% בהכנסות לרמה של 9.8 מיליארד דולר



סמסונג אלקטרוניקס, יצרנית השבבים השנייה בגודלה בעולם, דיווחה על גידול בשורת הרווח על רקע עליות חדות במכירות מסכים שטוחים ושבבי זיכרון. כמו כן, העלתה החברה את תחזיותיה לרבעון הרביעי.



החברה דיווחה על עלייה של 6% ברווח הנקי לרמה של 1.84 טריליון וון (1.6 מיליארד דולר) ברבעון השלישי. כמו כן, דיווחה החברה על גידול של 12% בהכנסותיה לרמה של 11.26 טריליון וון (9.8 מיליארד דולר).



כמו כן, הודיעה היום החברה שהיא שוקלת שותפות עם חברת סוני, יצרנית מוצרי האלקטרוניקה השנייה בגודלה בעולם, בתחום המסכים השטוחים. סוני וסמסונג נמצאות בשלבים אחרונים של שיחות להקמת מיזם מסכים שטוחים בהשקעה ראשונית של 1.8 מיליארד דולר.



עוד העלתה סמסונג את תחזיותיה לרבעון הרביעי וכעת היא צופה עלייה של 16% באספקת מחשבים אישיים לעומת הרבעון השלישי. היא אמרה שהביקוש למסכים שטוחים ושבבי DRAM יעלה על ההיצע. החברה מסרה כי הביקוש למסכים שטוחים יעלה ב-12% לעומת עלייה של 10% בלבד ביכולת האספקה.



עוד מסרה סמסונג כי בכוונתה להתחיל בתוכנית רכישה חוזרת של מניות וכי בקופת המזומנים שלה, בסוף הרבעון השלישי, 6.2 מיליארד דולר ( 7.1 טריליון וון) לעומת 5.17 מיליארד דולר (5.94 טריליון וון) ברבעון השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully