וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינוק של 12% ברווחי קוקה קולה ברבעון השלישי הודות לצמיחה חדה בעסקיה הבינלאומיים

סוכנויות הידיעות

16.10.2003 / 19:43

יצרנית המשקאות הקלים הגדולה בעולם דיווחה על רווח של 1.22 מיליארד דולר; גידול של 6% במכירות ל-5.66 מיליארד דולר



קוקה קולה , יצרנית המשקאות הקלים הגדולה בעולם, היכתה היום את התחזיות של וול סטריט כאשר דיווחה על זינוק של 12% ברווחי הרבעון השלישי הודות לצמיחה חדה בעסקיה הבינלאומיים, ועל עלייה של 6% בהכנסות.



רווחי החברה בתקופה המדווחת הסתכמו ב-1.22 מיליארד דולר, לעומת רווח של 1.09 מיליארד דולר ברבעון השלישי של 2002. במונחי מניה רשמה קוקה קולה רווח של 50 סנט למניה, לעומת רווח של 44 סנט בתקופה המקבילה.



הרווח של החברה, בניכוי פריטים חד פעמיים - הוצאות של סנט אחד למניה בגין תוכנית ייעול, ו-4 סנט למניה בגין מחיקת נכסים באמריקה הלטינית - הסתכם ב-1.35 מיליארד דולר, או 55 סנט למניה. תחזית האנליסטים של תומסון פירסט קול היתה כי החברה תרשום רווח של 52 סנט למניה, בניכוי פריטים חד פעמיים.



הכנסות החברה ברבעון הסתכמו ב-5.66 מיליארד דולר, לעומת 5.32 מיליארד דולר בתקופה המקבילה.



סמנכ"ל הכספים של קוקה קולה, גרי פייארד, אמר כי החברה צפויה לרשום מחיקה כוללת של 500 מיליון דולר במהלך השנה הנוכחית בגין תוכנית הייעול. עד כה טענה החברה כי המחיקה תסתכם ב-400 מיליון דולר בלבד.



קוקה קולה מסרה עוד כי הצמיחה בעסקיה הבינ"ל, ובראשם בסין ובמספר מדינות באירופה, סייעה לחברה לפצות על צמיחה דלה של 1% בלבד במכירותיה בצפון אמריקה. נפח המשקאות שנמכרו, אמת מידה חשובה למצבה הפיננסי של חברה בתעשיית המשקאות, זינק בסין ב-24%, וצמח ב-11%, ב-8% וב-4% בספרד, בבריטניה ובגרמניה בהתאמה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully