וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרה נדיר: בית המשפט האריך את הקפאת ההליכים של בולוס גד לבקשת הנושים

אמיר הלמר

16.10.2003 / 17:28

ביהמ"ש אישר לנאמן לעניין גורמים שאינם קשורים למשפחת בולוס בהשקעה בחברה; נכשל המו"מ שקיים הנאמן עם משפחת בולוס להזרמת כ-10 מיליון שקל לחברה



שופטת בית המשפט המחוזי בחיפה, בלהה גילאור, הורתה על הארכת צו הקפאת ההליכים כנגד חברת בולוס גד שבבעלות משפחת בולוס עד ליום 30 לנובמבר, וזאת לאור בקשה מוסכמת שהוגשה הן על דעת הנאמן, רו"ח יוסי מייזלס ממשרד קוסט פורר גבאי, והן על דעתם של כל נושי החברה.



יש לציין שמדובר במקרה די נדיר בו הנושים מבקשים להותיר את צו הקפאת ההליכים על כנו כדי למנוע זעזועים בחברה, וזאת לאור ההצלחה בהפעלת הפרויקטים השונים של החברה.



מהבקשה שהגיש הנאמן לפני ימים אחדים, באמצעות עו"ד רון רוגין, עולה כי המו"מ שקיים הנאמן עם משפחת בולוס להזרמת כ-10 מיליון שקל לחברה, באמצעותם ובאמצעות משקיע המקורב להם, נכשל.



כזכור, לפני כחודש הודיע הנאמן לביהמ"ש כי בני משפחת בולוס הציעו לרכוש 51% ממניות החברה ביחד עם חאלד אסדי - איש עסקים, לשעבר ערבי ישראלי המתגורר כיום באוסטרליה - תמורת 10 מיליון שקל שיוזרמו ב-8 תשלומים חצי שנתיים שווים.



למרות הסיכום העקרוני, נחלקו הנאמן והמשקיע החדש באשר להפקדת חלק מהסכום בנאמנות עד לאישור הסכם הנושים של החברה, וכן באשר לסמכויות הפיקוח של הנאמן במהלך תקופת ביצוע ההסדר. לאור מחלוקות אלו הודיע הנאמן לאחרונה לביהמ"ש כי האפשרות לביצוע ההסדר באמצעות משפחת בולוס והמשקיע החדש - נמוכה.



עוד נטען בבקשה כי מאחר שהמו"מ עם משפחת בולוס כשל, יש לבחון כעת את האפשרות להכנסת משקיע חיצוני שאינו קשור לבעלי השליטה בחברה, ושיהיה מעוניין לרכוש אותה. לשם כך מציין הנאמן כי יש לשמור על החברה כ"עסק חי".



לאור זאת מציין הנאמן כי הנושים מעדיפים להמשיך את ניהול החברה תחת משטר הקפאת ההליכים תוך שמירה על יציבות הפרויקטים והמשך התפעול התקין של החברה, ובתוך כך למצות את האפשרויות לאיתור משקיע חיצוני לחברה. השופטת, כאמור, נעתרה לבקשת הנושים, וקבעה כי הנאמן יפעל לעניין גורמים חיצוניים בהשקעה בחברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully